'בית מתתיהו': הפקחים הגיעו בתחילת סדר א'; הישיבה נכשלה

פקחי משרד החינוך פשטו הבוקר על ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק, עם תחילת סדר א' - בשעה 09:00, וכעבור כחצי שעה בלבד הודיעו כי הישיבה לא צלחה את הביקורת

חרדים 2.12.2019 | 10:59

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

פרסום ראשון: פקחי משרד החינוך פשטו הבוקר (שני) על ישיבת "בית מתתיהו" בבני ברק, עם תחילת סדר א', מה שגרם לכך שהישיבה לא צלחה את הביקורת.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', לאחרונה החלו פקחי משרד החינוך בסבב נוסף בעולם הישיבות, לביקורות נוכחות בהיכלי הישיבות, כאשר במהלך בשבוע האחרון הם ביקרות בכוללים ובישיבות בירושלים ובתל אביב.

הבוקר, הגיעו הפקחים אל ישיבת 'בית מתתיהו' בשעה 09:00 בבוקר, עם פתיחת סדר א', סדר הבוקר הראשון. אלא שלאחר כמחצית השעה, הפקחים קמו ופנו למשרד הישיבה, שם הודיעו למנהל הישיבה, ציון אסרף, כי מחצית מהבחורים לא נכחו ולכן הישיבה לא עברה את הביקורת.

לטענת הבחורים, הפקחים היו חסרי סבלנות ולא באמת ערכו את הביקורת כפי המצופה מהם ברוגע ובהבנה. עוד טענו הבחורים כי השעה בה הגיעו הפקחים, בה רק מתחיל הסדר, היא שעה מכשילה ולא כך אמורים לערוך ביקורת.

כעת פועלים בהנהלת הישיבה להביא לביקורת חוזרת בישיבה של פקחי משרד החינוך, כפי הנהוג שכאשר מוסד לא עובר ביקורת ראשונה, הוא זוכה לביקורת חוזרת, כאשר אם אותה הוא עובר בהצלחה, התקצוב נמשך.

בתוך כך יצויין כי ראש ישיבת 'בית מתתיהו' הגאון רבי ברוך ויסבקר שעבר ניתוח מסובך, שוהה בביתו למנוחה ומתקיימים מניינים מידי יום בביתו על ידי בני הישיבה. 

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום