בניסיון לפתור את המשבר: אדלשטיין יפגש עם שקד, סמוטריץ', ולפיד

במסגרת במאמציו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין להקמת ממשלה ולמנוע בחירות נוספות. יקיים היום בלשכתו בכנסת פגישות, עם ח"כ יאיר לפיד מראשי כחול לבן, עם יו"ר האיחוד הלאומי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועם יו"ר הימין החדש ח"כ איילת שקד

פוליטי 2.12.2019 | 10:59

יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין ממשיך במאמציו להקמת ממשלה ולמנוע בחירות נוספות. במסגרת זו, יקיים בלשכתו בכנסת פגישות עם ח"כ יאיר לפיד מראשי כחול לבן, עם יו"ר האיחוד הלאומי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועם יו"ר הימין החדש ח"כ איילת שקד.

עד כה נפגש אדלשטיין עם צוותי המו"מ של כחול לבן, ביחד ולחוד, עם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ועם ראשי יהדות התורה סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

כזכור, בתיווכו של יו"ר הכנסת צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן נפגשו אמש בכנסת. בשני הצדדים הביעו כבר אתמול פסימיות למצוא פתרון לסבך הפוליטי. בכחול לבן מסרו כי הפגישה "התקיימה ברוח טובה, אך הפערים בין שני הצדדים נותרו משמעותיים. תיתכן פגישה נוספת בהמשך השבוע".

בתוך כך, אדלשטיין נפגש אמש עם ראשי סיעת יהדות התורה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. קודם הפגישה נפגשו השניים ב-4 עיניים בלשכתו של גפני, בכדי לתאם עמדות. בנוסף אמש נפגש יו"ר הכנסת עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, וביום חמישי נפגש עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. אדלשטיין מתכוון להמשיך גם בהמשך השבוע בסבב הפגישות עם ראשי המפלגות.

הפגישות באים על רקע הנסיונות של יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין לקדם את המו"מ להקמת ממשלת אחדות, בהצהרה לתקשורת בשבוע שעבר אמר: "פניתי לשני ראשי המפלגות הגדולות ובקשתי מהם להורות לצוותי המו"מ להיפגש איתי, כאן, בלשכתי. להתכנס לניסיון אחרון להקים ממשלה ולמנוע בחירות נוספות. אני שמח להודיע לכם כי פנייתי נענתה בחיוב מצד שני המנהיגים ועוד הערב יחל הניסיון להחזיר את השפיות לישראל".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום