מתקפת צלבי קרס בימים האחרונים בלונדון החרדית

תושבי לונדון היהודים ובתוכם החרדים חווים בימים האחרונים, גילויי אנטישמיות, כאשר התגלו בכמה מקומות צלבי קרס וכתובות נאצה כנגד ראש הממשלה בוריס ג'ונסון 

חדשות בארץ 2.12.2019 | 08:49

כתובות נאצה בלונדון צילום: השומרים, גולדס גרין

ביממה האחרונה קיבלו ארגון השומרים בצפון לונדון (גולדרס גרין) דיווחים על שתי כתובות נאצה של צלב קרס מחוץ לבתים יהודיים בגולדרס גרין. במוצ"ש רוסס צלב קרס על קיר בית בבעלות יהודית ובו מילים "הייל בוריס", כהתרסה נגד ראש הממשלה בוריס ג'ונסון.

אתמול אחר הצהריים (ראשון) שוב קיבל ארגון השומרים קריאה לכתובת אחרת בגולדרס גרין, בה הוטבע צלב קרס בלוח פרסום עם הכיתוב "החוצה בוריס החוצה" ו"הייל בוריס".

ארגון השומרים דיווח על האירועים הללו למשטרה ולמועצת העיר, ששלחו צוות לנקות את הגרפיטי הפוגעני.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', צלב קרס נמצא מצויר על בית יהודי בגולדרס גרין, לונדון, במהלך בשבת.

מקרה נוסף של אנטישמיות, דווח אתמול על ידי ארגון "קמפיין נגד אנטישמיות". במאי סרטים יהודי מהרטפורדשייר, שחשש מפני עליית האנטישמיות במפלגת הלייבור, קיבל צלב קרס בתיבת הדואר בביתו, לאחר שצייץ ביקורת על מנהיג מפלגת הלייבור ג'רמי קורבין.

ביום שישי האחרון, במאי הסרטים קיבל מכתב ובתוכו היה דף נייר בודד עם צלב קרס שצויר, הבמאי ניהל את החברה שלו במשך מספר שנים מכתובת הבית שלו, והוא מאמין שהמבצע איתר אותו באמצעות מידע שמפורסם באתר של במאי סרטים, מאחר ובחשבון הטוויטר שלו כתוב בפרופיל את שם החברה שלו. תלונה הוגשה במשטרה, ונפתחה חקירה בנושא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום