צלב קרס צויר במהלך השבת בשכונה החרדית

בשכונת גולדס גרין בה מתגוררים רוב החרדים בלונדון, נדהמו לגלות במהלך השבת, צלב קרס שצויר על ביתו של אחד התושבים | זהו מקרה שני השבוע | המשטרה חוקרת

חדשות בעולם 1.12.2019 | 09:08

צלב קרס שצויר בגולדס גרין צילום: ארגון 'השומרים' גולדס גרין

צלב קרס נמצא מצויר על בית יהודי בגולדרס גרין, שבלונדון, במהלך בשבת.

דובר של ארגון 'השומרים'בצפון מערב לונדון אמר לתקשורת, כי "מקרים כמו אלה הם שמביאים את נושא האנטישמיות להיות במוקד, זהו המקרה השני שדווח על ידי ארגון השומרים בשבוע האחרון, גם במקרה הראשון היו כתובות נאצה אנטישמיות בגולדרס גרין, ארגון השומרים מחויב לתמוך בקורבנות של כל פשעי השנאה, אנו קוראים לכל הקורבנות של האנטישמיות להגיע אלינו עם הפרטים, ואנחנו נתמוך בכם עם דיווח על אירועים אלה למשטרה, ונספק לעם את התמיכה הנדרשת".

צילום: ארגון השומרים של גולדס גרין

מקרה נוסף של אנטישמיות, דווח אתמול על ידי ארגון "קמפיין נגד אנטישמיות". במאי סרטים יהודי מהרטפורדשייר, שהביע בחשבון הטוויטר שלו, חשש מפני עליית האנטישמיות במפלגת הלייבור תחת הנהגתו של ג'רמי קורבין, קיבל צלב קרס בתיבת הדואר שבביתו.

ביום שישי האחרון, במאי הסרטים קיבל מכתב ובתוכו היה דף נייר בודד עם צלב קרס שצויר, הבמאי ניהל את החברה שלו במשך מספר שנים מכתובת הבית שלו, ומאמין שהמבצע איתר אותו באמצעות מידע שמפורסם באתר של במאי הסרטים, מאחר ובחשבון הטוויטר שלו כתוב בפרופיל את שם החברה שלו. תלונה הוגשה במשטרה, ונפתחה חקירה בנושא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום