סיפק הוראות לדאע"ש כיצד לתכנן פיגועים ונעצר

בחסדי שמים הצליחו כוחות הביטחון בארה"ב למנוע פיגועים של דאעש ברחבי ארה"ב, עם מעצרו של תושב ברוקלין שסייע להם בתכנונים לבצע פיגועים

חדשות בעולם 1.12.2019 | 07:32

זכאריה קלארק צילום: משטרת ניו יורק

בברוקלין נעצר אדם בחשד שניסה לסייע לארגון הטרור דאעש לבצע פיגועים בניו יורק, בין השאר באמצעות התקפות על מערכת הרכבת התחתית של ניו יורק.

זכאריה קלארק נעצר ביום רביעי האחרון, והרשויות הפדרליות מסרו כי הוא סיפק הוראות כיצד לתכנן פיגועים על אדמת ארה"ב, ועודד את תומכי קבוצות המדינה האיסלאמית לתקוף אזורים מאוכלסים בצורה קשה.

קלארק נשבע פעמיים אמונים לדאעש, והעלה במספר צ'טים מוצפנים של חשבונות תומכי דאעש, הודעות והנחיות לביצוע פצצות ומעשי טרור אחרים שיבוצעו בניו יורק. בזכות כוח מיוחד למלחמה בטרור, הוא נעצר, קלארק עומד כעת בפני אישומים פליליים חמורים בגין תמיכתו בארגון טרור שתכנן להרוג אמריקאים. כך דווח בסוכנות הידיעות AP.

"המעצר בברוקלין הוא תזכורת לכך שהעיר ניו יורק נותרה יעד מוביל בטרור בארצות הברית", כך אמר מפקד משטרת ניו יורק ג'יימס אוניל והוסיף כי "משטרת ניו יורק וכל שותפנו לאכיפת החוק נותרו ערניים במאבק המתמשך הזה נגד הטרור, ונגד כל מי שתכנן לגרום לנו נזק".

יצוין כי בייחוד לאחר חיסולו של מנהיג דעא"ש אבו באכר אל באגדדי, בארה"ב מגבירים את הערנות מחשש שהארגון יבקש לנקום את מותו באמצעות פיגועים על אדמת ארצות הברית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום