האם ייתכן מטבח מושלם במחיר הגיוני?

אם אי פעם רכשתם דירה חדשה, או שיפצתם, כבר עברתם את כל שלבי התכנון של מטבח חדש לביתכם, ברור לנו שאתם יכולים לכתוב ספר על התהליך, על המסקנות שהסקתם ועל איך הייתם מתכננים ומזמינים מטבח בסיבוב הבא

כלכלי 28.11.2019 | 19:29

מטבח מעוצב צילום: מוצרט מטבחים

שמעו לי אני יודע מה אני אומר…
אלו המילים של כל נגר או אשת מכירות באולם התצוגה של חברת מטבחים.
אנחנו כאן כדי לעשות סדר.
אם אי פעם רכשתם דירה חדשה, או שיפצתם, כבר עברתם את כל שלבי התכנון של מטבח חדש לביתכם, ברור לנו שאתם יכולים לכתוב ספר על התהליך, על המסקנות שהסקתם ועל איך הייתם מתכננים ומזמינים מטבח בסיבוב הבא.

נתחיל מכך שהציבור החרדי נחשב לקהל רלוונטי ביותר עבור ספקי המטבחים זאת מכיוון שבבית החרדי המצוי פשוט מבשלים יותר, אופים יותר, מארחים יותר, וכמובן אוכלים יותר.
כדי לצלוח את תהליך הבישול והאפיה בקלות, יש צורך במטבח פונקציונלי, איכותי, ומתאים לבעלי הבית באופן המקסימלי.
אם אתם מתכננים מטבח חדש, להלן כמה נקודות שיהפכו אתכם לחכמים יותר בבחירת והזמנת המטבח הבא שלכם.
ראשית, אלו האנשים שתרצו לפנות אליהם בתחילת התהליך, יתרונותיהם וחסרונותיהם

מטבח מודרני • קרדיט: מוצרט מטבחים

מעצבת:
בשנים האחרונות, מעצבות ומעצבי הפנים הם הכוח המשמעותי ביותר בתהליך של בחירת מטבח, הן מכירות אתכם מצוין, עוברות איתכם את התהליך, ויודעות כיצד לתקשר עם הנגר או חברת המטבחים ולהוריד פקודות מדויקות לביצוע.
הזמנת מטבח בסיוע מעצבת הוא המומלץ ביותר אך בעיקר למשפחות שמתכננות מטבח גדול יחסית, מאובזר, ופונקציונלי.
תכנון מטבח באמצעות מעצבת יחסוך לכם זמן - אבל לא כסף, עלות עיצוב למטבח תנוע בין 2000 ש"ח ל8000 ש"ח תלוי בגודל המטבח ודרישות המעצבת, זאת בנוסף על עלות המטבח, מוצרי חשמל, כלי אוכל, בישול ואפיה שיביאו יחד את עלות המטבח שלכם למשמעותית מאוד ביחס לתקציב.
רצוי לבוא לפגישת ייעוץ ראשונית (מה שכמעט כל מעצבת מעניקה ללא עלות) ולאחר מכן לקבל החלטות.

מטבח מעוצב • קרדיט: מוצרט מטבחים

נגר פרטי:
יתרונותיהם של הנגרים הפרטיים ידועים לכולנו, אתם יכולים לבקש הכל, מכל חומר ובכל מידה, והנגר יבצע.
מצד שני - לנגרים ידע מוגבל ביותר בכל הקשור לתכנון המטבח, המומחיות שלהם הוא הביצוע. ולכן תמיד טוב לשלב ליווי של איש מקצוע חיצוני, יועץ , או כמובן מעצבת אם תקציבכם מאפשר זאת.

מה שגם חשוב לקחת בחשבון היא העובדה שנגריות נפתחות ונגריות גם נסגרות, מטבח קונים ל20 שנה לפחות, וחשוב לכם לדעת שמאחורי המטבח שלכם עומד יצרן שייקח אחריות על תלונות, תקלות, מענות או טענות על איכות המטבח שלכם בעתיד, אם ותהיינה.

חברת מטבחים:
הפתרון האולטימטיבי לכאורה הוא פניה לחברת מטבחים הגעה לאולם תצוגה קבלת הצעת מחיר ושירות מקיף בתחנה אחת, גם עיצוב, גם תכנון, גם מדידה, ייצור הובלה והרכבה..
לחברת מטבחים יש מפעל, תצוגה, כוח אדם גדול, ומערכת לוגיסטית שמהווה מעטפת ביצועית ושירותית למגוון הלקוחות.

חברות המטבחים גובות מחיר יקר יחסית על סל השירותים שלהן, תלוי בגודל החברה, בניסיון, במותג, בכוח האדם, וכו'.

מאידך, חברת המטבחים מעסיקה מעצבים משלה, שהאינטרס המכירתי שלהם הוא מובהק, בניגוד למעצבת פרטית שתגדיר את חומרי הגלם ותכנית המטבח לצרכים שלכם במדויק.

בנוסף לחברת המטבחים עלויות תפעול גבוהות במיוחד, והנושאים בעלויות התפעול של חברת מטבחים הם הלקוחות כמובן...

מטבחים יוקרתיים • קרדיט: מוצרט מטבחים

מותגים היברידיים:
בד בבד עם צמיחתו של עידן האון ליין, פרצו לחייהם של האירופים והאמריקאים מותגי מטבחים היברידיים, צעירים, שהוציאו ממותג המטבחים את עלויות הלוגיסטיקה, עלויות כוח האדם האדירות, והשאירו רק את מה שחשוב בכדי לשרת את לקוחותיהם.

classen germany הוא דוגמא למותג אירופאי למכירת מטבחים, פרקטים, דלתות פנים ושאר מוצרים לעיצוב הבית שמתפעל את עצמו אך ורק על בסיס הזמנות טלפוניות או אינטרנטיות

onlinekitchenstore הוא מותג אנגלי הפועל כבר מס' שנים באותה השיטה, ומוכר יחידות ארון למטבחים היישר ממקלדת מחשב ועד הבית.
מותגים אלה נותנים מענה ללקוחות החדשים, למביני העניין ומכירי החומר, שרוצים הכל עד הבית, ויודעים למדוד רוחב וגובה של קיר בכוחות עצמם.
היתרון של מותגים אלו הוא בזמינות, בכושר האספקה המהיר, בביצוע מדוייק ושימוש גבוה בטכנולוגיה בכל שלבי הייצור.

חדשנות ישראלית:

אל חברות האון ליין הצטרף שחקן ישראלי, "מוצארט מטבחים" - מוצארט היא יוזמה של אנשי עסקים מעולם העץ בישראל - שלוקחים את תהליך עיצוב ורכישת מטבח לשלב הבא.
בניגוד לחברות האון ליין המשרתות קהל אירופאי ואמריקאי, הקהל הישראלי ברובו עדיין רוצה לגעת בחומר, לראות בעיניים ולהבין מה מוכרים לו, מוצארט מבינה את הצורך הזה, ומעניקה בנוסף למגוון השירותים, פגישת ייעוץ ללא עלות ופגישה עם מעצב מטבחים מקצועי עד הבית בכל נקודה במדינת ישראל, כשהתהליך כולו מלווה בטכנולוגיה המאפשרת הצגת החומרים, ההדמיות, ומגוון הפונקציות עד הבית.

אתר האינטרנט של מוצארט יפהפה מסודר ומפורט, ניתן לפנות אל מוצארט ולקבל פגישת ייעוץ מקצועית חינם, עד הבית ובזמן שנוח לכם - פשוט חפשו "מוצארט מטבחים" בגוגל (גם בדפדפנים המסוננים) או צלצלו ל-02-6760650 למענה אנושי.

לסיכום, מותגי המטבחים ההיברידיים הם הדבר הבא בעולם המטבחים ברחבי העולם, הם מציגים יכולת ייצור ואספקה מהירות ביותר, עלויות אחזקה נמוכות, שירות של חברה גדולה, ובמקרה של מוצארט, החברה הישראלית, זה נעשה בשילוב של מעצב או מעצבת אישית עד הבית, וכמובן עלויות אטרקטיביות בהחלט ביחס לעלויות של נגר ומעצב שצריכים להתפרנס בנפרד, או מחיר של מותג מטבחים רגיל בעל האינטרס המכירתי ועלויות התחזוקה הגבוהות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום