צריכים לגייס מליונים? אל תפספסו את הסוד של המנטור הגדול

אל תפספסו את ההזדמנות לגלות את הסוד של מנהלי העמותות לגייס מיליוני שקלים • ביום שני המנטור האגדי של עולם העמותות מוטי ויטמן חושף לכם את הסוד שיקרב אתכם ללב ולכיס של התורמים

כלכלי 28.11.2019 | 10:00

מוטי ויטמן צילום: יח"צ

ביום שני זה קורה בבני ברק וביום רביעי בירושלים: כנס החשיפה הייחודי עם כל הסודות והטיפים שיהפכו אתכם מנהלי העמותות למקצוענים בגיוס כספים. הכנס שבו המנטור האגדי של עולם העמותות מוטי ויטמן, יחשוף אתכם מנהלי העמותות לסודות הגדולים שיהפכו אתכם לאמני גיוס כספים.

התפקיד של מנהל עמותה הוא שוחק קשה ולא פעם גם כפוי טובה. אתה עובד קשה להשיג את הכספים ולא כולם יודעים להעריך את עבודתך. המחשבה המשותפת לכל מנהלי העמותות שמגייסים כספים, איך אני מצליח להגדיל את מחזור התרומות של העמותה, איך אני מצליח למצוא מסילות לליבו של התורם. למה אני נכשל שוב ושוב במשימה לנסח נכון את הפנייה לתורמים. ואיך אני יכול למצות את הפוטנציאל האמתי שיש לעמותה שלי.

עולם גיוס הכספים שונה, כיום, מנהלי העמותות עובדים בצורה מקצועית, וממוקדת.

הבעיה שמטרידה מנהלי עמותות הינה:

-הקושי לגייס כסף למשכורות ומאיפה יביאו משכורות.

-רוצה לעשות פעילות או תמיכה ואין כסף.

-חושש מלשמוע שוב את הלא מהתורמים.

-שובר את הראש איך להביא מכה של כסף.

-להתרים ולהישאר חבר.

-איך להגיע לתורמים הגדולים.

לחשיפת הסודות לגיוס כספים לחצו כאן>>>

התגלית היא שלכל השאלות הללו יש תשובה מקצועית. האיש שכבר הצליח ללמד את השיטה את המנהלים המובילים של עמותות גיוס הכספים במגזר החרדי בארץ בעולם יחשוף בכנס ייחודי את הדרכים שבאמצעותם תוכלו להכפיל את התרומות לעמותה שלכם ואפילו פי 10. תראו את אלה שכבר עשו. לשדרג את מערך איסוף הכספים שלכם.

את התובנות שלו רכש ויטמן בדרך ארוכה של ניסיון אישי, ליווי ולמידה והבנה של הדרך הנכונה להגיע ללב של התורמים ולהפוך אותם לשותפים שלכם. להפוך את התורמים למתרימים שלכם. את הדרך שבה תוכלו לגשת ללב של התורם שלכם מה שאתם כבר עושים ממילא לעשות טוב ומדויק על פי כמה .מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות. אלו טעויות אתם עושים שוב ושוב והם הגורם לכישלון שלכם בגיוס התרומות. הכישלון הוא לא שלך אתה פשוט יכול ללמוד את הכלים הנכונים ולגלות עולמות חדשים של הצלחה בגיוס כספים

הבנתם כבר שיש פתרון לגיוס הכספים בעמותה שלכם? למצב שלכם? הבנתם שלא חייבים להמשיך לפחד מהבנק שאפשר להתחיל לישון רגוע בלילה? עם הדאגה האין סופית ולעבור לפסים מעשיים של פתרון? אם ככה אתם בדרך הנכונה!

הצעד הראשון שלכם בדרך להכפלת תרומות פתרון הוא פשוט להירשם לכנס ולשמוע ולהאזין למנטור האגדי שכבר הוביל מנהלי עמותות רבים לפסגות שלא חלמו עליהם.

הבטיחו את מקומכם  ולחצו כאן>>

נותרו רק כרטיסים אחרונים. לכנסים שיתקיימו ביום שני הקרוב (ד' בכסלו 2.12) בבני ברק וביום רביעי הקרוב ( ו' כסלו 4.12) בירושלים

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום