אפלייה מקוממת: המשרד החליט על הפסקת פרסום מכרזים לחרדים

חשיפה: ל'בחדרי חרדים' הגיע מסמך ששוגר מהמשרד לשירותי דת בו מודיע דובר המשרד אבי רוזן על הפסקת פרסומים בעיתונות החרדית בנושאי מכרזים למשרות ואלו יפורסמו רק בעיתונות הכללית. החלטה זו ממדרת חרדים מלקבל תפקידים שמתאימים להם ויוצאת אפליה בוטה 

חרדים 27.11.2019 | 14:28

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

חשיפה: הוראה חדשה של החשבת הכללית במשרד לשירותי דת שלא לפרסם מכרזים וקול קורא בעיתונות החרדית מעלה חשש רב בקרב הציבור החרדי.

במכתב ששיגר דובר המשרד לשירותי דת אבי רוזן למנהלי העיתונים החרדים יתד נאמן, המודיע והמבשר והגיע לידי 'בחדרי חרדים' בו הוא  מודיע על "הפסקת פרסומים בנושאים כלכליים בעיתונות החרדית".

במכתב כותב רוזן כי ההוראה ניתנה לאור דרישתה של החשבת הכללית של המשרד לשירותי דת אושרית אברומביץ׳. רוזן מציין במכתב, כי המכרזים "יפורסמו מעתה ואילך רק בעיתונים הכלכלים על ידי המשרד".

רוזן מציין כי דרישתה של החשבת הכללית היא שפרסומים בנושאי מכרזים וקולות קוראים העסוקים בנושאים כלכליים ובהם שירותי אקטואריה, פיקוח ובקרה של רואי חשבון, לא יפורסמו בעיתונות החרדית אלא בכללית.

מיותר לציין שמדובר באפליה בוטה, שכן המועמדים המתאימים לכך מהציבור החרדי לא יחשפו למכרזים ולקולות הקוראים. לפי כך נראה כי כוונת המשרד היא שחרדים לא ישמשו באותם תפקידים.

רוזן מציין בפנייתו למנהלי העיתונאים כי שאר הפרסומים יתפרסמו כרגיל גם בעיתונות החרדים ורק מודעות בנושאי המכרזים וקולות הקוראים יתפרסמו אך ורק בעיתונות הכללית.

'בחדרי חרדים' פנה לחשב הכללי שתחתיו עובדת גם החשבת במשרד לשירותי הדת וביקש להבין מה מקור ההוראה החדשה שניתנה.

ממשרד לשירותי דת נמסר ל'בחדרי חרדים': "המשרד לשירותי דת מפרסם באופן קבוע מודעות קולות קוראים ומכרזים בתקשורת החרדית. מאחר וישנם נושאים רלוונטים בהם קיים רצון לפנות לקהלים רחבים בתפוצה רחבה הפניה נערכת לקהלים רחבים בתפוצה גדולה. נדגיש המשרד ימשיך לפרסם בתקשורת החרדית קולות קוראים מכרזים ותמיכות".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום