הפטנט היהודי שהפך לפלא טכנולוגי

מי מאיתנו לא סובל מכאבים? כאבי ברכיים או גב, כאבים בצוואר משעות בישיבה או כאבי מפרקים שבאים עם הגיל • הכאבים מקשים עלינו לקיים את אורח החיים שלנו ופוגע בתפקוד היום יומי • היום, בזכות מכשיר חדשני הפועל באמצעות פטנט יהודי, אפשר לטפל בכאבים מכל מקום ובכל זמן

בריאות 26.11.2019 | 15:09

לעבוד בלי כאבים צילום: pixabay

אורח החיים שלנו כיום, גובה מאיתנו מחיר של חיים בצל כאבים, כל אחד מאיתנו מוצא את עצמו עם השנים מתמודד עם כאבים שמתפתחים באזורים שונים. תחילה, כאשר מופיעים הכאבים, אנחנו מנסים להקל עליהם בדרכים שונות. לעיתים נפנה למשככי כאבים, לטיפולים בקופות החולים או למשחות שמבטיחות שיביאו את המזור.

גם יצחק שלפני כ-13 שנה אובחן עם 3 פריצות דיסק בעמוד השדרה הצווארי, חיפש אחר פתרון לכאבים שלו. יצחק פנה לאורתופד מומחה שהמליץ לו לעבור ניתוח על מנת לטפל בכאבים, אך הוא העדיף לנסות ולהימנע מהניתוח. הוא התחיל לעבור טיפולים ארוכים במרפאת הכאב בתל השומר "זה התחיל מזריקות לא נעימות בצוואר" סיפר יצחק "בכל שבוע טיפול של כמה שעות ואחרי כן עוד שעה בחדר ההתאוששות". אך כל טיפול שניסה לא פתר את הכאבים.

הפטנט היהודי שהפך לפלא טכנולוגי

מכשיר הבי קיור לייזר עובד על טכנולוגיית הלייזר הרך לטיפול במגוון סוגי כאבים אורתופדיים, דלקות ופצעים בעור. הפטנט היהודי הראשון מסוגו בארץ מאפשר לכל אחד לקבל טיפול מלא בלייזר רך בכל זמן ובכל מקום. כמה דקות של שימוש מדי יום יורידו את עוצמת הכאב וישפרו באופן דרמטי את יכולת התפקוד שלכם.

המכשיר הוא קומפקטי, נוח לאחיזה ופשוט לשימוש. גודלו כגודל שלט רחוק, משקלו קל ואם היה לכם חשש שמא מדובר במכשיר גדול ומסורבל שהפעלתו מורכבת, הרי שההפך הוא הנכון – מדובר במכשיר קטן שמעוצב לאחיזה נוחה בכף היד והפעלתו ברורה וקלה לתפעול.

הכאבים מלווים אתכם בכל מקום ובכל זמן ולכן המכשיר חייב להתאים לשימוש בכל מקום ובכל זמן. לכן, את מכשיר הבי קיור לייזר ניתן לקחת לכל מקום ולהשתמש בו בזמן הנוח מבחינתכם  בבית, בישיבה, בנסיעה. לאחרונה אף השיקו בבי קיור לייזר סטנד מתכוונן שמשפר את נוחות ויעילות הטיפול ומאפשר לכם להגיע לאזורים קשים כמו מרכז הגב, ללא צורך להחזיק במכשיר בזמן הטיפול. כדי להקל על הכאבים עליכם להשתמש במכשיר פעמיים ביום, במשך כ-6-8 דקות בכל פעם על כל נקודת טיפול.

איך עובד הבי קיור לייזר?

המכשיר משתמש בקרן לייזר רך, החודרת דרך העור אל הרקמות המודלקות ומפעילה שרשרת פעולות של מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. השימוש בבי- קיור לייזר מגביר את שחרור ההורמון שאחראי על הפגת הכאבים- האנדורפין ובכך מקל על הכאבים מהם אתם סובלים. בנוסף לטיפול בכאבים, בי-קיור לייזר מטפל גם במקור הבעיה ומגביר שחרור של אנזימים נוגדי דלקות ומגביר את זרימת הדם במקום על מנת ליצור ניקוי רעלים מהיר יותר והזרמת דם חדש לאזור.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום