אחרי המהלך של דרעי: בג"ץ מחק את העתירה של רון קובי

לאחר ששר הפנים אריה דרעי החליט כי שר אחר בבמשלה יקבל החלטה בנוגע לעתידו של ראש עיריית טבריה רון קובי, בית המשפט החליט היום כי עתירתו תמחק • "רשמנו לפנינו כי הליך השימוע יתקיים כנדרש ובהקדם האפשרי"

חדשות בארץ 25.11.2019 | 17:59

רון קובי/אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית משפט העליון בפני השופטים עמית, וילנר וקרא, הם הודיעו כי לאור החלטת שר הפנים אריה דרעי להעביר את החלטה להמשך כהונת רון קובי כראש עיריית טבריה לידיו של שר אחר - אין עוד צורך לעסוק בעתירה והיא נמחקה.
 
"על מנת למנוע אי הבנות ומחלוקות נוספות, רשמנו לפנינו כי הליך השימוע יתקיים כנדרש ובהקדם האפשרי" כתבו השופטים בהחלטתם.

"לקראת הליך השימוע, יתאפשר לעותר ולחברי המועצה להעביר התייחסות בכתב בנוגע לגורמים שהובילו לאי-אישור תקציב הרשות. בהמשך יתקיים שימוע בעל פה לפני מנכ"ל משרד הפנים, הממונה על המחוז, נציג האגף לתקצוב ופיתוח במשרד הפנים ונציג הלשכה המשפטית במשרד".

לאחר השימוע יעביר מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן את המלצתו להכרעתו של השר אליו תועבר סמכותו של שר הפנים אריה דרעי, והוא זה שיכריע בעתידו של רון קובי - שעד כה לא הצליח להעביר את תקציב העירייה, דבר שגורם סבל לתושבי העיר.
 
לאור החלטה זו של בית משפט העליון, נמחקה העתירה ובוטל צו הביניים. בנוסף, הדיון שנקבע ליום ראשון הבא בוטל גם כן.

כזכור, אתמול (ראשון) בעקבות הימשכות ההליך המשפטי בבג"ץ וכדי למנוע עיכוב מיותר שפוגע בתפקוד עיריית טבריה ובשירותים לתושבי העיר טבריה, החליט שר הפנים אריה דרעי, להימנע מקבלת החלטה באשר להמשך כהונתו של רון קובי כראש עיריית טבריה ולהעביר את ההחלטה לשר אחר בממשלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום