כתב אישום: דרס ילדה חרדית בת 4 וגרם למותה

כשנה לאחר התאונה בה נהרגה ילדה חרדית בת ארבע שרכבה על קורקינט על מעבר חצייה ברחוב רש"י בשכונת מקור ברוך בירושלים, הוגש כתב אישום נגד הנהג שחסם את שדה הראייה שלו עם חולצות שתלה לצידו

חדשות בארץ 24.11.2019 | 15:08

תאונת קורקינט צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד תושב ירושלים (66) בגין גרימת מוות ברשלנות של בת 4 בשכונת מקור ברוך בירושלים.

על פי כתב האישום שהוגש היום (ראשון) ע"י עו"ד דקלה לוי דמרי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), ביום שישי 26.10.18, נהג הנאשם ברכבו מכיוון רחוב יוסף בן מתתיהו ופנה שמאלה לכיוון רחוב רש"י בשכונת מקור ברוך בירושלים. אותה שעה הכביש היה תקין, יבש, שעת יום והראות הייתה טובה.

בהתקרבו למעבר החצייה, האט הנהג את מהירות נסיעתו, אך חסם את שדה הראיה שלו, בכך שתלה מספר חולצות על ידית האחיזה ליד חלון הנוסע שמימינו, וכן הניח חפץ על לוח המכוונים, שהסתיר חלק משדה הראייה שלו מקדימה.

באותה עת עמדו שתי אחיות בנות 4 ו-10.5 על קורקינט, הילדות, חרדיות תושבות השכונה, נעצרו לפני מעבר החצייה, בצומת הרחובות מירון ורש"י, ועם התקרבו של הרכב הילדות החלו לחצות את הכביש במעבר החצייה. אולם הנהג המשיך בנסיעתו ופגע בקורקינט כשעליו הילדות.

הילדה בת ה-4 הופלה אל הכביש ונדרסה. הנהג המשיך בנסיעה, גרר את הילדה מספר מטרים, כשהיא מתחת לרכב, ושב ודרס אותה עם הגלגל האחורי ימני של רכבו.

אחותה בת ה-10 וחצי ראתה את בת ה-5 נדרסת והחלה לצעוק "הצילו", אנשים שהיו במקום דפקו על חלונות הרכב ורק אז עצר הנהג את רכבו.

הילדה פונתה לבית החולים שערי צדק כשהיא במצב קשה ולא יציב, כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת וסובלת מפגיעת ראש קשה. כשעתיים לאחר מכן היא נפטרה כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לה בתאונה.

במעשיו גרם הנהג, ברשלנות תוך שימוש ברכב, למותה של הילדה, רשלנות שבאה לידי ביטוי בכך שהוא לא הבחין בילדות בסמוך למעבר החצייה, לא אפשר להן לחצות בבטחה ופגע בהן על מעבר החצייה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום