הפרסומאי של 'כחול לבן': "לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה"

אייל גפן, פרסומאי שהפיק סרטונים ל'כחול לבן', התבטא בראיון ל'ידיעות אחרונות', כי "כל פעם מעירים את השד העדתי ובעיניי זה שטויות" • ח"כ מלכיאלי: "מר גפן החצוף הצטרף הבוקר לרשימה המפוקפקת של 'גזעני העל' אשר עדיין חיים איתנו"

פוליטי 21.11.2019 | 22:16

אייל גפן צילום: מתוך פייסבוק

"כל פעם מעירים את השד העדתי ובעיניי זה שטויות" אמר היום (חמישי) אייל גפן, פרסומאי שהפיק סרטונים ל'כחול לבן' בראיון למירן פחמן ב'ידיעות אחרונות'.

אייל גפן נשאל על פרסומות המנציחות אישה מזרחית כמנקה ואמר: "אין לי בעיה להגיד אשמתי, לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה כי ככה זה נהוג. זה מה שעשינו וזה מה שהאמנו שצריך לעשות. אתם רוצים שנתנצל? בסדר, נארגן אירוע התנצלות. הכל שטויות. כל הדבר הזה פוליטי במחשבה הבסיסית שלו. אין לי טענה, העניין הוא לאיזה נפחים זה מתנפח… כן נשים לא נשים, כן מגזר לא מגזר, הכל גזעני בכל העולם".

גפן לא עצר בזה, והוסיף כי "אין אף פרענק שלא מרוויח כסף מזה שהוא מוציא את השד העדתי החוצה כדי לעשות כמה לירות".

הוא גייס לטובתו את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר "הערבים נוהרים לקלפיות", ואמר: "70% מהמזרחים הבינו שביבי אמר שאשכנזים בדרך לקלפי. זה מה שהוא אמר וזה מה שהם הבינו. בדקתי את זה. ברור, ערבים זה אשכנזים. הוא בעצם אמר לנו בעקיפין, בשפה שלנו, שאשכנזים רצים לקלפי והולכים לאכול אותנו הפרענקים".

ב'כחול לבן' התנערו מגפן והתבטאויותיו ואמרו, כי "גפן עשה לפני כמה חודשים פרויקט נקודתי בקמפיין דרך משרד הפרסום ואינו מועסק או קשור לכחול לבן. אנו מוקיעים כל אמירה גזענית או שוביניסטית". גפן בחר שלא להגיב עד כה.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב ואמר, "מר גפן החצוף הצטרף הבוקר לרשימה המפוקפקת של 'גזעני העל' אשר עדיין חיים איתנו, גפן ושכמותו הם הסיבה לקיומה והמשך גדילתה ושגשוגה של תנועת ש"ס. אני קורא הבוקר לכל ארגוני הנשים, אשר רוח הצדק והשוויון – מנת חלקם, להוקיע ולגנות את דברי גפן גס הרוח, מיותר לציין, כי אין מקום במרחב הציבורי לאיש ולדעותיו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום