ליברמן קובר את האופציה "הם לא רלוונטים"

לאחר שעלתה בימים האחרונים פרשנות לפיה אביגדור ליברמן יחבור לממשלת מיעוט בראשות בני גנץ ובתמיכת הח"כים הערבים מבחוץ, הערב הוא מבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי לא הערבים הם גייס חמישי והם לא רלוונטיים | ומה באשר לחרדים?

פוליטי 13.11.2019 | 21:47

יונתן זינדל, פלאש 90

כחודשיים לאחר הבחירות ולאחר שבליכוד מזהירים מפני אפשרות כי שאביגדור ליברמן ישתף פעולה עם 'כחול לבן' להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת מבחוץ - יו"ר 'ישראל ביתנו' חה״כ אביגדור ליברמן קובר הערב את האפשרות באופן סופי.

בראיון שהעניק לדני קושמרו ועמית סגל ב'ערוץ 12' אמר כי, "אם הכוונה להקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת, אז מבחינתי מדובר בגיס חמישי, מבחינתי מדובר באנשים שמנסים להרוס את מדינת ישראל מבפנים, הם פועלים כנגד האינטרסים של מדינת ישראל" והבהיר כי, "הם לא רלוונטים - לא מדברים עליהם כאופציה".

ליברמן הוסיף ואמר כי "יש עוד הרבה אפשרויות חוץ ממשלת מיעוט", הוא הוסיף והסביר באולפן, "ממשלת מיעוט אני לא יודע עד כמה זה ישים", וציטט את ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון שאמר, "מי שלא מאמין בניסים הוא לא מציאותי".

לדבריו, "הכי גרוע שיכול לקרות למדינת ישראל אלו בחירות נוספות". על הקשיים אמר, "אין פה ויכוח אידאולוגי, זה ויכוח על מי ראשון ומתי רוטציה. לא יכול להיות שבגלל זה יצאו לבחירות".

במענה לשאלה על צירוף החרדים לממשלת אחדות, אמר ליברמן, "ברגע שיש תקציב אפשר לצרף כל מפלגה, על בסיס קווי היסוד, כל מפלגה יכולה להצטרף, ולאחר שכבר נפרדו ממנו באולפן, הוא ביקש להבהיר, "אין לנו שום דבר נגד החרדים, אבל אנחנו לא נסכים לכפייה דתית" כשהוא לא שולל אפשרות של ממשלת ימין צרה, עם כי אמר כי הוא מעדיף ממשלת אחדות, כשממשלה צרה לדבריו "תהיה ממשלת הישרדות".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום