נתניהו: "ראשי הטרור יודעים שהם על הכוונת"

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם ראשי הרשויות בעוטף עזה. "ראשי ארגוני הטרור, מפקדים ופעילים יודעים שהם על הכוונת ושבכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם בכל מרחב"

חרבות ברזל 13.11.2019 | 14:25

עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם ראשי רשויות עוטף עזה. במהלך השיחה פירט להם ראש הממשלה על המתרחש וכן על התוכניות שנתקבלו.

"אנחנו משנים את המשוואה" אמר נתניהו, "אני אמרתי לכם שנבחר את הזמן והעיתוי הנכון. העיתוי הנכון היה שלשום, כפי שראש השב"כ אמר "הכוכבים הסתדרו". 

ראש הממשלה הדגיש את האיום האסטרטגי הכבד שמונח על ראשי ארגוני הטרור: "ראשי ארגוני הטרור, מפקדים ופעילים יודעים שהם על הכוונת ושבכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם בכל מרחב, את המסר הזה הם מבינים היטב". 

"החלטנו להעצים את ההרתעה שלנו באמצעים חדשים שהם לא דמיינו" הוסיף נתניהו, "ביצענו פעולה עם יכולת כירורגית. כל מחולל טרור ומפקד יודע שאנו יכולים להגיע אליו באופן אישי. הם יורים מאוכלוסיה אזרחית והם מסתתרים מאחורי אזרחים. עכשיו שברנו את המשוואה הזאת כשסיכלנו אותו בזמן שהוא הסתתר".  

"אני מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים" שיגר נתניהו מסר מעודד. 

ראש הממשלה ביקש מראשי הרשויות להנחות את התושבים להישמע להוראות פיקוד העורף וכן הנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו רונן פרץ להמשיך לעמוד בקשר עם ראשי הרשויות ולסייע בכל מה שנדרש. 

ראשי הרשויות ביקשו לחזק ולברך את ראש הממשלה על הפעולה. ראשי הרשויות אמרו כי בשנים האחרונות יש צמיחה בערים וגידול משמעותי באוכלוסיה של עשרות אחוזים. בנוסף, ציינו כי התושבים עומדים איתן ונותנים את הגיבוי להמשך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום