כך התנהל יומו הראשון של בנט במשרד הביטחון

דיונים עם הרמטכ"ל ושחרית בקרייה: כך התנהל יומו הראשון של בנט במשרד הביטחון • תיעוד מצולם

חרבות ברזל 13.11.2019 | 12:41

בנט בביהכנ"ס של הקריה צילום: יאיר שרקי, טוויטר

24 שעות חלפו מאז נכנס נפתלי בנט למשרד הביטחון לתפקיד שר הביטחון. יומו הראשון היה גדוש בדיונים ביטחוניים על רקע ההסלמה בדרום. הטקס שהיה אמור להיות חגיגי נהפך לדיונים ביטחוניים ארוכים עם הרמטכ"ל והדרג הביטחוני.

כבר קודם שנכנס לתפקידו באופן רשמי, מאז שעות הבוקר אתמול, השתתף בנט בדיונים הביטחוניים בבור בקרייה, ואחרי כן בדיון הקבינט שנערך בקרייה בתל אביב. בשעה 11:00 נכנס באופן רשמי למשרד.

בנט וכוכבי. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בשעה הזו התקיימה בלשכת שר הביטחון "העברת המקל" בין ראש הממשלה ושר הביטחון היוצא בנימין נתניהו, לשר הביטחון הנכנס נפתלי בנט; בהשתתפות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי. כמו כן, נערך דיון מקיף עם המזכיר הצבאי וראש המל"ל.

בנט עם רה"מ והרמטכ"ל. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מיד עם כניסתו לתפקיד קיבל השר בנט את המלצת הדרגים המקצועיים והכריז על מצב מיוחד בעורף ביישובים הנמצאים בטווח שבין 0-80 ק"מ מרצועת עזה. לאחר מכן נועד לפגישה עם סגנו אבי דיכטר, לפגישת עבודה ראשונה בתפקיד.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

לאורך היום השתתף בנט בדיונים ביטחוניים. בשעות הערב, עם הרגיעה היחסית מהירי מעזה, קיים בנט הערכות ביטחוניות עם הרמטכ"ל ובכירי מערכת הביטחון בקריה בתל אביב.

הבוקר (רביעי) פתח השר בנט את יומו במשרד הביטחון שם שהה לאורך שעות הלילה, כאשר בתיעוד שפרסם יאיר שרקי בטוויטר נראה בנט משתתף בתפילת שחרית בבית הכנסת במשרד הביטחון. בהמשך השתתף בישיבת הממשלה המיוחדת שעסקה במצב הביטחוני.

בנט ודיכטר. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בנוסף, הבוקר התייחס לראשונה בנט למצב הביטחוני וכן לחיסול אתמול. בנט אמר: "עשינו את זה אתמול, ולא נהסס לפעול גם בעתיד. הבוקר אנחנו שולחים מסר ברור לכל אויבינו, בכל הגזרות: מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה -הייתם ותישארו על הכוונת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום