איך אנשים מכניסים 35,000 ₪ פאסיבית-לא ייאמן

דורון גושן (35), האיש שגרם למאות שכירים, בעלי עסקים ויזמים בשנה האחרונה להפוך את התחביבים, ידע או נסיון שלהם למקור הכנסה

כלכלי 13.11.2019 | 15:23

יח"צ

דורון גושן, בחור צנוע שגר בפריפריה ונוהג בסוזוקי שעלתה פחות מאלף ש"ח, הוא אחד ממובילי הטרנד שכובש את יזמי האינטרנט בישראל בשנים האחרונות ותופס תאוצה חסרת תקדים בשנת 2019 גם במגזר החרדי.  התחום הזה שנקרא "מוצרים וקורסים דיגיטליים" מגלגל מיליארדי דולרים כל שנה ברחבי העולם, ומסתבר שגם אנחנו בישראל לא נשארנו מאחור.

התלמידים שלו כבר הספיקו לייצר ולמכור מוצרים בכמעט כל תחום ידע אפשרי: בישול, הוראת קריאה, הכנת הילד לגן, שיווק ומכירות, תעסוקה ולימודי מקצוע, לימודי שפות, הורות, זוגיות, תזונה ובריאות, עיצוב, צילום וזו רק התחלת הרשימה…

מה שמעניין הוא, שבשיטה של גושן, בניגוד לכל עסק רגיל שמצריך השקעה של עשרות ומאות אלפי שקלים בהקמתו, שמדברים על מוצרים דיגיטליים ניתן להתחיל מנקודת פתיחה ללא משאבים, ידע מקדים ואפילו ללא עסק. גושן בעצמו בנה עד היום 10 מוצרים דיגיטליים שונים שנמכרו בסכום מצטבר של למעלה משני מליון שקלים. ועכשיו, הוא החליט לחשוף איך הוא עשה את זה.

שאלנו את דורון:  תוכל לתת לנו דוגמה לקורס אינטרנטי שהצליח שנבין מה זה דרך דוגמה?

דורון: "בשמחה, קח לדוגמא את אחת התלמידות שלי נעמי וולפסון, יש לה עסק שבו היא מטפלת זוגית ועובדת עם המגזר הדתי-חרדי. כשהכרתי את נעמי היא עבדה רק בפורמט של פגישות אישיות 1 על 1 מבוקר עד ערב.  ממש לא היתה לה שנייה פנויה כשיש לה מעל הראש תקרת זכוכית של הכנסה ומחסור קבוע בזמן.

תוך זמן קצר מהרגע שהכרנו היא יצאה לרשת עם קורס אינטרנטי פשוט וקצר שנמכר בכמה מאות שקלים. היא מטפלת עם נשמה ונתינה ענקית אבל מעולם לא התעסקה עם שיווק ומכירות באינטרנט בעבר, ואפילו אמרה ש-"זה ממש לא בשבילה".

היא פשוט עקבה אחר ההוראות שלי (כמו שאני מלמד בהדרכה הזו), ויישמה את שיטות ״שיתופי הפעולה״ – בלי שום הוצאה כספית על שיווק. מה שקרה מאותו רגע זה שהיו לה 5 מכירות כבר על היום הראשון, 40 מכירות תוך שבועיים ו-100 מכירות של המוצר תוך חודשיים. היא הכניסה כמה עשרות אלפי ש"ח במקביל לזה שהמשיכה את הטיפולים שלה וההכנסות הרגילות. קורס אינטרנטי, מוצר דיגיטלי שהוא קרוב ל- 100% הכנסה פאסיבית (האנשים שרוכשים אותו פשוט מקשיבים להדרכות מוקלטות)".

״זה לא נגמר אצל נעמי, יש עוד מאות אנשים שחיים ככה. יש בחור נוסף, שביקש שלא אחשוף את שמו. הוא העלה את הקורס הדיגיטלי שלו שעוזר לאנשים לעבור מבחן מקצועי, לרשת. חיבר את ״דף המכירה״, לחץ ״פליי״ ומאותו רגע, בלי שום קידום, אפס שיווק… תוך חודש וחצי הוא הכניס יותר מ-35,000 ש"ח ראשונים – מכירות שקרו כמעט רק בזכות פה לאוזן!״.

דורון, כמה כסף צריך להשקיע בשביל לייצר מוצרים כאלה?

דורון: תלוי את מי אתה שואל… אם הולכים למכונים להפקת קורסים. יגידו לך שזה עולה עשרות אלפי ש"ח. אבל בשיטה שאני עובד, מייצרים את הכל מהבית בקרוב ל-0 השקעה כספית. ככה גם התלמידים שלי עושים. אני מוכר את הקורסים האלה במאות אלפי ש"ח.

אבל קורסים אינטרנטיים למגזר החרדי? איך זה עובד כשלרוב הציבור יש חסימת אתרים?

דורון: יש לזה פתרונות מאוד פשוטים. אני מסביר על זה בדיוק בקורס חינמי מיוחד שהעליתי בדיוק לרשת לזמן מוגבל. אלו הדרכות מאוד רציניות שממש מראות את התהליך שבעזרתו אני ותלמידים שלי מכניסים עשרות ומאות אלפי ש"ח ב"ה.

כל מי שרוצה יכול לקבל גישה להדרכות האלו (זמינות לימים ספורים) שבהן אני מסביר בדיוק איך זה עובד ומה לעשות, ללא תשלום דרך הקישור הזה>>. היום זו השליחות שלי. אחרי שאני הוצאתי את עצמי מחובות גדולים לרווחה כלכלית, אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים להגיע למצב שהם מרוויחים כסף מהידע שלהם, מפנים יותר זמן למשפחה, לימודים וכל מה שחשוב להם והכל תוך שהידע שלהם עוזר למאות אנשים אחרים.

למתעניינים בהדרכות המוקלטת ובגישה בנוסף לשידור חי (גם הוא ללא תשלום) על הפיכת ידע ונסיון למוצרים וקורסים אינטרנטיים עם נציגת "חכמולוג" – הפלטפורמה הראשונה בעולם לקורסים דיגיטליים במגזר החרדי ועם דורון – המומחה מספר 1 בארץ למוצרים דיגיטליים – ניתן להירשם בקלות ובחינם מכאן>>

במידה ולא הצלחת להירשם דרך הקישור ניתן גם לשלוח מייל ל- ag@hamatanot.com ולבקש גישה להדרכות על קורסים דיגיטליים.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום