מב"ש עד ת"א: גם מחר אין לימודים בשורת ערים ומועצות

אחרי דיוני הערכות מצב שקיימו, ולאור המשך ירי הרקטות מהרצועה, בערים וביישובים רבים מגוש דן ועד לעוטף עזה לא יתקיימו מחר לימודים. ראשי הרשויות החליטו על ההשבתה למרות שמשרד החינוך טרם סיפק הנחיות, בחלק מהערים תיערך מחר בשעות הבוקר המוקדמות הערכת מצב נוספת

חרבות ברזל 12.11.2019 | 20:47

הפגיעה בשדרות | נועם רבקין פנטון, פלאש 90

עקב ההסלמה - הלימודים יושבתו מהדרום ועד גוש דן: הרשויות באשקלון, באר שבע, גן יבנה, נס ציונה, אלעד, שדות נגב, שדרות, אשדוד, יבנה, ראשון לציון, רחובות, חוף אשקלון ויישובי עוטף עזה הודיעו שגם מחר (רביעי) לא יתקיימו לימודים בכל המסגרות החינוכיות. בחלק מהרשויות אף הדגישו כי המגבלות הנוגעות להתקהלות ולעבודה יימשכו גם מחר כפי שהיו במהלך היום. משרד החינוך ופיקוד העורף טרם סיפקו הנחיות אך מסתמן כי הלימודים יושבתו גם בגוש דן.

לצד היישובים שהודיעו על השבתת הלימודים, מספר רשויות הודיעו שיקיימו הערכות מצב נוספות בהמשך ויודיעו רק אחריהן אם לשלוח את הילדים למסגרות או להשאירם בבתים. כך הודיעו הרשויות ברמת גן וגבעתיים כי יקיימו הערכת מצב מחר בשעה 6:00, וכן במודיעין ובמועצה האזורית מטה יהודה הודיעו שיקבלו החלטה במהלך הלילה.

מעיריית גבעתיים נמסר: "בהתאם לישיבת הערכת המצב, נכון לרגע זה מחר לא יתקיימו לימודים בכלל מוסדות החינוך וגני הילדים בעיר. מחר בשעה 06:30 בבוקר, לאחר קבלת עדכון מפיקוד העורף, תיערך הערכת מצב נוספת ומיד לאחריה נודיע על החלטה סופית. ההנחיות יפורסמו באתר העירייה ובפייסבוק העירוני".

מעיריית רמת-גן נמסר: "ראש עיריית רמת-גן סיים לפני זמן קצר הערכת מצב עם פיקוד העורף, המשטרה וכלל ראשי המכלולים. בתום הערכת מצב נכון להרגע לא יתקיימו לימודים מחר. עדכון יפורסם ברבע לשבע בבוקר לאחר דיון הערכת מצב עדכנית שיתקיים מחר ב-6:00".

"הדיירים בבניינים משותפים מתבקשים לפתוח את דלתות לובי הבניין", מסרו בעיריית אשדוד והדגישו כי גם מחר יתקיים איסור על כל התקהלות בשטח פתוח. התכנסויות בשטח סגור יהיו מותרות עד 100 איש בלבד ובמקום שבו יש מיגון תקני. באשר להגעה לעבודה נמסר: "גם מחר תתקיים עבודה רק במקומות עבודה חיוניים ובמקרים מיוחדים יצאו לעבודה רק במקומות בהם יש מיגון תקני".

גם בעיריית יבנה הודיעו כי לא יתקיימו מחר לימודים בכלל מוסדות החינוך. "המקלטים הציבוריים פתוחים לרשות הציבור", מסרה העירייה. "אנא השאירו את דלתות הבניינים המשותפים פתוחים למקרה ובעת אזעקה יוכלו הנמצאים באזור להיכנס למרחב מוגן".

ממועצת חוף אשקלון נמסר: "לפני דקות ספורות התקיימה הערכת מצב בחמ"ל המועצה האזורית חוף אשקלון ביחד עם נציגי הצבא ובסיומה הוחלט כי נכון לערב זה גם מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך ברחבי המועצה - גנים, מעונות, חינוך מיוחד, בתי ספר ולימודים מחוץ לרשות".

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום