ליברמן נגד נתניהו: סברתי לפני שנה שצריך לחסל; נתניהו עמד על הרגליים האחוריות

לאחר שעות של מטחים, אביגדור ליברמן יו"ר 'ישראל ביתנו' והאישיות המרכזית בפלונטר הפוליטי הנוכחי, עולה למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו "עמד על הרגליים האחוריות ומנע את הסיכול הממוקד"

פוליטי 12.11.2019 | 13:21

ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ששמר על שתיקה מאז שעות הבוקר, יו"ר 'ישראל ביתנו' ומי ששימש עד לפני כשנה כשר הביטחון, מאשים את ראש הממשלה נתניהו וטוען כי הוא מנע את חיסול בהאא אבו אל-עטא לפני כשנה. בדבריו, ליברמן לא חוסך ביקרות נגד ראש הממשלה נתניהו.

בראיון ל'וואלה' אמר ליברמן, "באמת אותו אבו אל-עטא הגיע הזמן להיפטר ממנו ולשלוח אותו לעולם אחר. אני סברתי שעוד לפני שנה היה צורך להגיע לחיסול ממוקד של אותו מחבל"

ליברמן מניף אצבע מאשימה כלפי נתניהו ואומר: "מי שמנע את זה לפני שנה, עמד על הרגליים האחוריות ומנע את הסיכול הממוקד היה ראש הממשלה ולא אחר. אני סברתי עוד לפני שנה שהגיע זמנו, אז ראש הממשלה בכוח מנע את זה".

ליברמן הוסיף ומתח ביקורת גם על התנהלות הצבא מאז שעות הבוקר: "כרגע ההתנהלות שכל הזמן מוצאים הודעות שזה אירוע חד פעמי נקודתי, שאין כוונה לחזור לסיכולים ממוקדים. אני חושב שזו טעות קשה, זה משדר לחץ" אמר ליברמן והוסיף, כי "אני לא הייתי מודיע בטח ובטח שלא בצורה כזו שיאללה בוא אנחנו מבינים, אנחנו מוכנים להכיל כרגע מטחים. אני חושב שזה לא נכון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום