לקראת ממשלת אחדות? גנץ עודכן מראש על הפעולה בעזה

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ קיבל עידכון מראש על הפעולה בעזה בו חוסל בכיר הג'יהאד האיסלמי בהאא' אבו-אלעטא. גנץ אמר בתגובה לחיסול: "כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה"

פוליטי 12.11.2019 | 12:18

אלעד מלכה

בצל ההסלמה בדרום יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ קיבל עידכון מראש על הפעולה בעזה בו חוסל בכיר מפקדי הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני (גא"פ) ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא

מוקדם יותר התייחס גנץ לחיסול בכיר מפקדי הג'יהאד האיסלמי הפלסטיני ברצועת עזה, בהאא' אבו-אלעטא, וירי הרקטות שבא בעקבותיו: "המאבק בטרור הוא מתמשך ומצריך רגעים של קבלת החלטות קשות. הדרג המדיני וצה"ל קיבלו החלטה נכונה הלילה למען ביטחונם של אזרחי ישראל ותושבי הדרום. כחול לבן תגבה כל פעילות נכונה למען ביטחון ישראל ותשים את ביטחון התושבים מעל לפוליטיקה. ידע כל טרוריסט שמסכן את ביטחוננו שהוא בן מוות", דברי גנץ.

יו״ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ גבי אשכנזי הגיב ואמר כי, "ישראל שלחה הלילה מסר חשוב – כל טרוריסט נמצא תחת ידה הארוכה וחייו בסכנה. אני מברך ומחזק את צה״ל וכוחות הביטחון על הפעולה, ובטוח שימשיכו לפעול בנחישות ובעוצמה במאבק נגד הטרור. אזרחי המדינה- ביטחונכם הוא לפני הכל. אני קורא להישמע להנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים".

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ח"כ בוגי יעלון אמר: "ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה לפני הכל. כשנלחמים על הבית, האויב, כל אויב, ימצא אותנו נחושים, חזקים ומאוחדים. בשעות בהן אזרחי ישראל תחת אש אנו מחזקים ומגבים את הממשלה וכוחות הביטחון. אני מברך את צה״ל והשב״כ על מודיעין וביצוע מדוייקים, ומחזק את התושבים. יחד, נוכל לכל אויב".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום