מנכ"ל חדשות 12 יוצא להגנתו של עמית סגל: "צבועים"

מנכ"ל 'חדשות 12' אבי וייס מתייצב לצד הפרשן הפוליטי של הערוץ עמית סגל בעקבות המתקפות עליו • "כשאמנון אברמוביץ' במשך 15 שנה אומר את דעתו אף אחד לא מתלונן, שנים הוא אמר את מה שהוא רוצה"

פוליטי 11.11.2019 | 16:16

עמית סגל ואמנון אברומוביץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשבועות האחרונים לאחר העימות עם דנה ויס בכלל, ולאחר חשיפתו על התנהלות הפרקליטות בחקירת עד המדינה ניר חפץ בפרט, מותקף הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל שוב ושוב על הבעת עמדותיו הפוליטיות.

היום (שני) השתתף מנכ"ל 'חדשות 12' אבי וייס בכנס העיתונות השנתי באילת, שם האשים בדבריו את מותחי הביקורת כנגד סגל ונעמד לימינו.

"כשאמנון אברמוביץ' במשך 15 שנה אומר את דעתו אף אחד לא מתלונן, שנים הוא אמר את מה שהוא רוצה", אמר וייס.

"ופתאום בא אחד, עמית סגל, שמזיז לרוב האנשים מצד מסוים של המפה את הגבינה, בא אחד עם דעות פוליטיות שונות ממה שאנחנו רגילים לשמוע. עם כל הכבוד, הוא פשוט מביא עוד צד במסגרת כלל הדעות שיש בפאנלים ואני חושב שכדי לשמור על התקשורת צריך לעודד את הדבר הזה. עכשיו כשעמית הגיע נזכרתם".

כזכור, לפני כשבוע וחצי התעמת הפרשן הפוליטי של ערוץ 12 עמית סגל, עם הפרשנית המדינית של הערוץ דנה ויס בנוגע לתופעת ההדלפות מחקירות ראש הממשלה והדיונים המשפטיים.

בדבריו התייחס סגל גם למתקפה של שר המשפטים אמיר אוחנה נגד הפרקליטות בעקבות הסערה סביב התנהלותה בחקירת בכירי הליכוד על הטרדת עד המדינה שלמה פילבר. סגל תמך בבדיקות פוליגרף בפרקליטות, ועורר את זעמה של ויס.

גם לפני כשבועיים התעמת סגל בשידור, והפעם עם הכתב המשפטי של הערוץ, גיא פלג. הדיון עסק בהחלטה להעמיד את נתניהו לדין בתיק 4000, בעוד שאת התיק נגד איתן כבל בעניין חוק 'ישראל היום', החליטה הפרקליטות לסגור. סגל העלה לחשבון הפייסבוק שלו את תיעוד העימות וכתב: "תחת ההגדרה "אכיפה בררנית" במילון צריך לשים את החקירה של איתן כבל בתיק 2000 מול זו של בנימין נתניהו בתיק 4000".

ברשתות החברתיות לא כל כך אהבו את דבריו של סגל בשני המקרים, ותקפו אותו על כך ללא רחם. 

סגל  הגיב על כך בטוויטר, כי "‏במשך חמש שנים, ולאורך עשרות שידורים, אני ורבים מעמיתיי תוקפים את נתניהו על שלא חקר את הדלפת המצגת הסודית מצוק איתן. לפיכך הסיבה היחידה שבגינה ביממה האחרונה אני מואשם (נו נו) ברשת החברתית באנטי עיתונות (פיהוק) היא העובדה שההדלפות שאני קורא לחקור הפעם הן נגד נתניהו, ולא בעדו".

הוא הוסיף, כי "‏הגיחוך מהזעזוע גובר כאשר אני נזכר במאמר המערכת של הארץ מחודש מרץ האחרון שכינה פרסום עיתונאי שלי, על הטלפון של גנץ כ"סכנה לדמוקרטיה", וקרא לשופט העליון מלצר (!) לחקור את מקור הפרסום".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום