איזו קופה תעניק לכם את שירותי הבריאות הטובים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר?

העיקר הבריאות? אומרים שכן, אבל הכיסוי הבריאותי הטוב ביותר למשפחה יהיה כזה שמעניק תמורה משתלמת ומקיפה בכל תחומי הרפואה • אל מול עשרות הטבות אטרקטיביות בשב"ן וגרפים אסתטיים מרשימים, עומד המבוטח החרדי ומנסה להגיע לתכל'ס: איזו קופה תעניק לו את שירותי הבריאות הטובים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר? • באנו לעשות סדר

בריאות 11.11.2019 | 15:08

יח"צ

תחום הבריאות הוא ייחודי. בעוד ישנם עולמות צריכה בהם נוכל להתפשר על איכות למען מחיר נמוך, או לשלם ביוקר עבור שירות קרוב לבית – בשירותי הבריאות זקוק כל מבוטח לקבל מעטפת הדוקה של מכלול הערכים המרכיבים שירותי בריאות טובים: מומחיות, חדשנות, זמינות, נגישות, שירות ועלות משתלמת.

בדקנו את סלי ההטבות השונים, והתייחסנו גם לנתוני מדדים חיצוניים. קופה אחת בלטה לטובה באופן עקבי לאורך השנים, והיא אפילו דואגת להטבות מפתיעות שיוסיפו לכם נחת ובריאות. הנה הפרטים:

הכי חשוב – שביעות רצון

נדמה כי זה המונח הטוב ביותר להגדרת התכל'ס. מדדי שביעות הרצון נבדקים אחת לשנתיים באמצעות סקר ברוקדייל, המהווה מקור מידע אובייקטיבי ומרכזי בישראל של היום. זהו סקר שמוזמן על ידי משרד הבריאות ויש לו וועדת היגוי רחבה הכוללת גם את נציגי קופות החולים עצמן. הסקר האחרון התקיים ב- 2018, ובו זכתה קבוצת מכבי בפעם הרביעית ברציפות בציון הגבוה ביותר – 93% ממבוטחיה העידו כי הם מרוצים או מרוצים מאד מאיכות הרפואה, השירות האישי, והטכנולוגיה המתקדמת. הנתון מרשים פי כמה כאשר בודקים מספר המצטרפים לקופה בשנה זו, העומד על שיא של 27,791 מצטרפים נטו (נתוני ביטוח לאומי). הנתונים המצטברים במהלך השנה הנוכחית (2019) מעידים על כך כי גם השנה תחתום הקבוצה את קצב הצמיחה הגבוה ביותר מבין כל קופות החולים, זו שנה חמישית ברציפות.

מעניין לדעת, כי בסמוך לפרסום תוצאות הסקר, פורסמו ממצאי משרד הבריאות, שבחן את האפשרויות שמעניקות קופות החולים למבוטחים בבחירת בית החולים בו יקבלו מענה. מהנתונים עלה, כי מכבי זכתה בציון הגבוה ביותר-98, בכך שחברי מכבי זכאים להגיע לבתי החולי הקרובים ביותר לביתם.

משתלם להיות בקבוצה

אחד המרכיבים החשובים בשביעות הרצון הוא כמובן תמורה משתלמת. פה אפשר לזהות כי קופה שמשלבת את שירותיה תחת קבוצה אחד – מסוגלת להעניק מכלול מקצועי רחב במחיר נוח. קבוצת מכבי מוכיחה את יתרון הקבוצתיות באופן מוחשי: בין שירותיה ניתן למנות את רשת מרפאות 'מכבידנט', החוסכת לחברים מאות שקלים בשנה על טיפולי שיניים, הודות למחיריה הנוחים - חברי 'מכבי שלי' זכאים לטיפולי שיניים משמרים ב-23 ₪ בלבד, ביקורת שנתית ללא עלות (ללא צילומי נשך) ויישור שיניים (אורתודנטיה) ב-50% הנחה. רשת 'מכבי ממבט ראשון' מקדמת ללא הרף עשרות הסכמים עם מבחר חנויות האופטיקה, שם זכאים החברים לקבל ללא עלות משקפי ראייה לילדים חינם, בשווי של עד 600 ₪. עוד הטבות: אימון כושר אישי או קבוצתי רק ב-23 ₪, הסרת שיער בלייזר החל מ-20 ₪ לטיפול ובחירת מנתח באסותא ללא תשלום, לכל חברי הקופה.

תכל'ס? לחצו פה ובחרו את הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום