טרגדיה: ר' ישראל מאיר האהוב נפטר מהמחלה

בגיל 64 נפטר הבוקר ר' ישראל מאיר סלמון ז"ל משכונת רמת אשכול בירושלים ומעובדי חנות הציינג' של חלפן הכספים רובה קרויזר בירושלים | הוא נפטר לאחר מחלה ממאירה והותיר ל"ע יתומים בביתו

ברוך דיין האמת 10.11.2019 | 20:57

pixabay

ברוך דיין האמת: הבוקר (ראשון) הלך לעולמו לאחר מחלה קצרה, הרב ר' ישראל מאיר סלמון ז"ל משכנות רמת אשכול בירושלים והוא בן 64 בפטירתו. 

בחודש אלול האחרון גילו אצלו ל"ע את המחלה הקשה בכבד, הוא עבר טיפולים קשים, אך הבוקר למגינת לב בני משפחתו וחבריו הרבים הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

ר' ישראל מאיר ז"ל נולד בט"ו כסלו תשט"ו לאביו הרה"ג רבי חיים נתן סלומון זצ"ל, מהדמויות המפורסמות של ירושלים, בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו את בתו של הרב דוד בלום ז"ל והיה נכדו של הגאון הצדיק מחרקוב זצ"ל. 

לפרנסתו עבד ר' ישראל מאיר במשך שנים בחנות הציינג' של ר' רובה קרויזר בשכונת מאה שערים, שם שירת את הלקוחות בנאמנות ובמאור פנים מיוחד, הוא עבד בחנות עד ערב ראש השנה האחרון אז הורע מצבו. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם מיוחד במינו שנקטף בטרם עת "כל חייו קבע עיתים לתורה, אהב את התורה ולומדיה, והיה ישר ונקי כפיים שהאיר פנים לכל אדם ורדף צדקה וחסד". 

הותיר אחריו ארבעה ילדים שרק אחד מהם זכה להשיא בחייו. 

מסע הלוויה יצא היום (ראשון) לפני הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים שם השתתפו מאות מכריו שליוו אותו בדרכו האחרונה להר המנוחות, שם נטמן. 

יושבים שבעה בביתו ברחוב מבוא תמנע 4 בשכונת רמת אשכול בירושלים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום