חפר בקבר היהודי והכניס תרנגולות מתות

אירוע חריג: המשטרה בקונטיקט חוקרת איך הגיעו צמד תרנגולות מתות לתוןך קברו של יהודי בבית העלמין בעיר • "לקבר היה חור והוא היה מלא מים"

חדשות בעולם 8.11.2019 | 10:37

אהרון קרון, פלאש 90

המשטרה בקונטיקט - ארצות הברית חוקרת האם מישהו חפר בקבר של יהודי והניח בתוכו תרנגולות מתות. האירוע התרחש בבית העלמין היהודי בהרטפורד, קונטיקט.

נשיא אגודת אחים, הקהילה האורתודוכסית המנהלת את בית הקברות סיפר, כי נודע להם על המקרה ביום רביעי האחרון. כך דווח ברשת- NBC

חופר קברים מקומי, טומי ולנטין, אמר לרשת - NBC כי לקבר היה חור והוא היה מלא מים כשראה את המקום ונמצאו שתי תרנגולות מתות צפות בתוכה.

עוד הוסיף חופר הקברים, כי המשטרה חוקרת את האירוע ובודקת אם מישהו חפר את הקבר בידיו לפני מספר ימים, וכי טומי וחבריו הגיעו לבית קברות ברחוב ווברלי - שדרת טאואר כדי לחקור דיווח שמסביב לקבר נחפר בור.

לדברי הגויים, נראה היה כי נלקחו שרידים מהקבר ימים ספורים קודם לכן. כמו כן טומי ולנטין אמר, שהם היחידים באזור שחופרים קברים, כך שזה כנראה מישהו מתחזה.

מהמשטרה נמסר כי הקברים נמצאים שם מאז שנות החמישים. לאונרד הולץ, מאיגוד ההלוויות היהודים, אמר כי הם ראו וונדליזם בעבר, אבל הוא מעולם לא שמע או ראה על דבר כזה.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום