הח"כ מהליכוד לקורבין: "מביא בושה על עצמך"

חבר הכנסת ניר ברקת (הליכוד) פונה במסר לג'רמי קורבין המנהיג האנטישמי של מלפגת 'הלייבור' הבריטית "אתה מביא בושה על עצמך ומביך את מפלגתך"

חדשות בעולם 7.11.2019 | 23:35

פלאש 90

האנטישמיות בבריטניה נמצאת במגמת עלייה מדאיגה, האופוזיציה מובלת על ידי דעות אנטישמיות ויהודים רבים חיים בחשש עד כדי כך שפורסם כי כמעט מחצית מחברי הקהילה היהודית טוענים כי יעזבו את בריטניה אם קורבין יעלה לשלטון.

הבוקר העיתון הרשמי של הקהילה היהודית בבריטניה- ה"Jewish Chronicle" בחר להקדיש את עמוד השער למאמר מיוחד הקורא לתושבים הלא-יהודים במדינה לקראת הבחירות הקרובות שלא להצביע למפלגת הלייבור של ג'רמי קורבין בשל דעותיו האנטישמיות וחששם.

ח"כ ניר ברקת פונה במסר מיוחד לג׳רמי קורבין התומך באנטישמיות ובחרם על ישראל: "כשאתה תוקף אחד מאיתנו, אתה תוקף את כולנו. אתה צריך להבין שבשנת 2019 לא נסבול אנטישמיות. בעזרת התקפותיך על הלגיטימיות של ישראל ועל ידי קידום שנאת המדינה היהודית אתה מביא בושה על עצמך ומביך את מפלגתך."

בנוסף פונה ח"כ ברקת לחברי הקהילה היהודית בבריטניה: "אנחנו תמיד כאן בשבילכם ואם תבחרו לעלות לישראל נקבל אתכם בידיים פתוחות. אף אויב לא יצליח להביס אותנו כי אנחנו לעולם לא נכנע".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום