מו"ל הארץ עמוס שוקן: "המיעוט החרדי חזק ושולט בוועדת הכספים"

עמוס שוקן המו"ל הוותיק של עיתון 'הארץ', התראיין לתוכניתם של כהן וגרודקה ב'קול ברמה וסיפק מספר ציטוטים מעניינים • "בעיתון הארץ מעריכים את לימוד התורה, אבל חושבים שהחרדים גם צריכים לתרום למדינה"

פוליטי 7.11.2019 | 21:33

עמוס שוקן צילום: אמיר לוי, פלאש 90

מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן התראיין לתוכניתם ב'קול ברמה' של מנהל התוכניות בערוץ יעקב גרודקה והפרשן הבכיר ישראל כהן 'על הקצה' וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

שוקן אמר במהלך השיחה, כי "כיום עולם התקשורת בישראל ימני ברובו. יש בשנים האחרונות יותר עיתונאים ופרשנים מהימין מאשר מהשמאל הפוליטי".

עוד אמר מו"ל 'הארץ' לכהן וגרודקה, כי "בניגוד למיעוט הערבי שנחשב לסוג ב' ומעמדו נחות - הרי שהמיעוט החרדי חזק ושולט בוועדת הכספים, לכן האג'נדה של 'הארץ' לתמוך דווקא במיעוט הערבי".

בהמשך אמר שוקן, כי "בעיתון הארץ מעריכים את לימוד התורה, אבל חושבים שהחרדים גם צריכים לתרום למדינה. אני סבור שכתבים חרדים יכולים לסקר תחומים נוספים אצלנו, כגון מדיני וכלכלי ולא רק דתות וחרדים".

בהמשך התייחס שוקן לסערת ההדלפות שנמצאת על סדר היום ואמר, "ההדלפות הן נשמת אפה של הדמוקרטיה. הדלפות זה חלק מעבודת העיתונות ולא מובן לי מדוע יש בשבועות האחרונים עיתונאים בעיקר מהימין שתוקפים את ההדלפות".

"גם אם היה ראש ממשלה שנמנה על שורות השמאל" מדגיש שוקן, "הייתי תומך בהדלפות. זו עבודה של עיתונאים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום