יו"ר הקלפי מטעם ש"ס שלשל 7 מעטפות בקלפי

כתב אישום הוגש היום לבית משפט השלום בחיפה נגד מר מוחמד דיאב בן 31 תושב טמרה, בחשד כי שלשל לתוך הקלפי בה עבד שבע מעטפות • "תעזוב את זה, לא קרה כלום, אלה מעטפות ריקות, כולה שתי מעטפות"

חדשות בארץ 7.11.2019 | 19:51

הצבעה בבחירות צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום בחיפה, כתב אישום כנגד מר מוחמד דיאב בן 31 תושב טמרה , זאת בגין עבירות של פגיעה בטוהר הבחירות לכנסת ה-21.
 
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד מאיה יוזבגי עולה כי מר דיאב, שימש ביום הבחירות, כיושב ראש וועדת הקלפי, מטעמה של מפלגת - התאחדות הספרדים שומרי תורה תנועתו של מרן עובדיה יוסף זצ"ל (ש"ס), בקלפי מספר 19.0, אשר הוצבה בבית הספר היסודי - "אבן סינא" בעיר טמרה.

בתום ההצבעה ועם סגירת מקום הקלפי לציבור, עוד בטרם החל הליך ספירת פתקי ההצבעה שבמעטפות, והגם שמר דיאב הצביע במהלך היום בקלפי אחרת, הוא נטל שלא כדין, לא פחות משבע מעטפות חתומות, ובהן פתקי מפלגות שאינן ידועות למאשימה, והטיל אותן לתיבת הקלפי.

מזכיר וועדת הקלפי, אשר הבחין במעשיו של מר דיאב, צעק עליו ובקש לברר את פשר מעשיו, וזה בתגובה השיב לו: "תעזוב את זה, לא קרה כלום, אלה מעטפות ריקות, כולה שתי מעטפות".
 
יצוין, כי התלונה, בתיק זה, הועברה בתחילת חודש אוגוסט 2019 למשטרת ישראל על ידי יושב ראש וועדת הבחירות המרכזית - כבוד המשנה לנשיאת בית המשפט - חנן מלצר, ובעקבות זאת נפתחה חקירה על ידי יאח"ה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום