הנהג החשוד שהכה ילדים חרדים נחקר ושוחרר

נהג אוטובוס שעל פי החשד הכה ילדים חרדים, הגיע היום לתחנת משטרת בית שמש, נחקר ושוחרר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הוא הכחיש אלימות פיזית אך כן הודה כי גער בהם  

חדשות בעולם 7.11.2019 | 18:40

פייסבוק

נהג האוטובוס החשוד באלימות נגד ילדים נחקר במשטרה ובשעות הצהרים ערכו בחברת 'סופרבוס' שיחת בירור, במהלכה זומן לשימוע שיתקיים בשבוע הבא.

בעקבות הגשת תלונה אתמול על ידי הורה לילד בן 10, הגיע היום לתחנת המשטרה בבית שמש נהג האוטובוס עליו התלונן האב ובנו, ונחקר. בתום חקירתו הוא שוחרר והחקירה בעניין נמשכת.

כבר אתמול לאחר חשיפת פרטי המקרה ב'בחדרי חרדים', הודיעה חברת 'סופרבוס' כי הנהג הושעה למשך שלושה ימים. היום ערך מנהל הסניף בו עובד הנהג, שיחת ברור על פרטי האירוע, במהלכו הכחיש הנהג טענות לאלימות פיזית כלפי הילדים.

עם זאת, לא הכחיש כי צעק על הילדים לאחר ששיחקו בחגורת הבטיחות המיועדת לקשירת עגלות ילדים שמעלים לאוטובוס. בתום שיחת הבירור, הנהג זומן לשימוע לפני פיטורין שייערך בשבוע הבא.

מחברת 'סופרבוס' נמסר כבר אתמול, כי גרסת הנהג לאירוע שונה בתכלית ולאחר שנבדוק את הנושא לעומקו ננקוט בצעדים המתבקשים. "סופרבוס מגנה כל אלימות, מכל סוג, ובמידה ויתברר כי הנהג נקט באלימות, יינקטו כנגדו צעדים משמעתיים חמורים".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום