ההצעה של בנימין נתניהו לנפתלי בנט בתמורה לבחירות חוזרות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש עם נפתלי בנט והציע לו לקבל שריון במפלגת הליכוד ותפקיד שר עם חברות בקבינט. בנט סירב להצעה המפתיעה בגלל שתי סיבות עיקריות

פוליטי 6.11.2019 | 20:43

יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך פגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לנפתלי בנט, הציע נתניהו כי במידה ויהיו בחירות חוזרות הוא יעניק לבנט שריון ברשימת הליכוד ואף תפקיד שר - בנט דחה את ההצעה הנדיבה.

העיתונאי יקי אדמקר, מדווח ב'וואלה', כי לאור הקירבה שיש לאחרונה בין בנט לנתניהו, האחרון החליט להיות נדיב והציע לבנט לקבל שריון, ולקבל תפקיד של שר הרווחה או שר התפוצות וגם חברות בקבינט המדיני ביטחוני.

בנט, החליט לדחות את ההצעה הנדיבה משתי סיבות עיקריות; הסיבה הראשונה היא בגלל שנתניהו הציע את השריון לבנט בלבד - בלי שותפתו הוותיקה והיריבה של נתניהו, איילת שקד. שנית, לא דובר על שריון מיידי, אלא רק שריון לאחר הבחירות ובתנאי שיתקיימו בחירות.

אדמקר, מציין כי ההחלטה של בנט לדחות את ההצעה, לא פגמה ביחסים הטובים שהחלו לאחרונה בין שני האישים ויכול להיות שבעתיד סיעתו של בנט - הימין החדש תשתף פעולה עם הליכוד.

עם זאת, בנט שב והדגיש את מחויבותו המלאה לגוש הימין, והציע את סיועו בכל דרך להקמת ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ.

ההצעה הגיעה כאמור, ברקע ההתחממות מחדש ביחסים בין ראש הממשלה נתניהו לח"כ בנט בתקופה האחרונה.

אם במהלך התקופה שקדמה לבחירות האחרונות דובר על אפשרות של ריצת איילת שקד בליכוד, הרי שכעת הדיווחים השתנו ויש הרואים אופציה ריאלית של שילוב בנט בליכוד, במקביל להדרדרות ביחסי נתניהו -שקד.

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום