טרגדיה ברמות: הר"מ של 'אוהל תורה' נפטר מהמחלה

הגאון הצעיר רבי דב פלאי זצ"ל ר"מ בישיבה לצעירים "אהל תורה" בירושלים הלך לעולמו בדמי ימיו לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו

ברוך דיין האמת 6.11.2019 | 20:58

הגאון רבי דב פלאי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בשכונת רמות א' בירושלים: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים נפטר הערב לבית עולמו הגאון רבי דב פלאי זצ"ל ר"מ בישיבה לצעירים 'אהל תורה' בירושלים שע"י ישיבת פוניבז' ומגדולי תלמידי החכמים בשכונה שנפטר לאחר מחלה קשה בדמי ימיו והוא בן 39 בפטירתו.

רבי דב זצ"ל נולד ב-ג' כסלו תש"מ בשכונת רמת אלחנן בבני ברק לאביו הגאון רבי שמואל פלאי בנו של המשגיח דישיבת חברון הגאון הצדק רבי צבי הירש פלאי זצ"ל ולאמו שתחי' בתו של הגאון רבי יחיאל וילנסקי זצ"ל אב"ד תל אביב.

בבחרותו למד בישיבת חברון בירושלים שם קנה את תורתו מרבותיו ראשי הישיבה והיה אחד ממצוייני הבחורים בישיבה ומגדולי המתמידים שבה.

בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו בתו של הגאון רבי חנוך קרלנשטיין זצ"ל ראש ישיבת היכל התורה פרשבורג בנו הגרד"צ קרלנשטיין זצ"ל ראש ישיבת גרודנא.

בשנים האחרונות נקרא לשמש כר"מ ומרביץ תורה בישיבת אהל תורה ברמות שהקים מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבך זצ"ל ועומדת כיום בנשיאות הגר"ש מרקוביץ ראש ישיבת פוניבז'.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על  תלמיד חכם עצום בקי ולמדן שחי את הלימוד בכל מאודו, הוא היה מאיר פנים בצורה מיוחד שהרביץ תורה בשמחה, שיעוריו היו מלאים בחיות ובמרץ והעניק יחס אישי לכל בחור, בהכל סוגיא שעסקנו היה מונח לעומק וכל זה באישיות מדהימה". 

אחד התלמידים מוסיף ומספר "הוא היה מלא בדאגה אישית לכל בחור לעלייתו בתורה וגם בגשמיות, גם בזמנים הקשים לא ראו עליו כלום, הוא תפקד בצלילות מוחלטת עד ליומו האחרון מסר את שיעוריו כרגיל עד הסוף ממש

באחרונה חלה במחלה הקשה ובשכונה ובישיבה התפללו רבות להחלמתו ולרפואתו ואף הוסיפו לו את השם 'רפאל' כסגולה לרפואה אך היום מצבו הדרדר ומערכות גופו קרסו והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

מסע הלוויה הלילה בשעה 23:00 בישיבת 'אוהל תורה' ברחוב הרוא"ה בשכונת רמות א' להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום