פגישת מו"מ בין הליכוד וכחול לבן הסתיימה: הפערים גדולים

הפגישה השלישית בין צוותי המשא ומתן של כחול והליכוד הסתיימה - גם הפעם ללא תוצאות. "הפגישה התקיימה באווירה טובה, רצינית ועניינית", נמסר מהמפלגות

פוליטי 6.11.2019 | 19:03

אלעד מלכה

פגישת מו"מ נוספת שלישית במספרה בין "כחול לבן" לליכוד, שהתקיימה בכפר המכביה הסתיימה לאחר כשעתיים.

בהודעה משותפת לשתי המפלגות נאמר, כי "הפגישה התקיימה באווירה טובה, רצינית ועניינית. הפערים הגדולים בין המפלגות נותרו בעינם". פגישת המשך צפויה להתקיים כבר בימים הקרובים.

השר יריב לוין אמר בצאתו מפגישת צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן: "לצערי לא ראינו עדיין התקדמות. אנחנו חושבים שאין שום מתווה אלא מתווה הנשיא להקמת ממשלת אחדות רחבה".

עוד הוסיף לוין: "אפשר למנוע בחירות שלישיות, מקווה שהמו"מ יעבור לפסים מעשיים. זה אפשרי אם כי כרגע זה נראה ‎עדיים רחוק".

עוד לפני הפגישה אמר כי "מתקבל הרושם שלפחות חלק מהמרכיבים, בראשם יאיר לפיד, פשוט לא מעוניינים שתקום כאן ממשלה, וכפועל יוצא גם הישיבות עד עכשיו היו עקרות לחלוטין".

השר זאב אלקין אמר: "אנחנו עם ניסיון רב של משאים ומתנים קואליציוניים, ואני חייב להגיד שמשא ומתן כזה עוד לא פגשתי, כשאנחנו מוזמנים בערך פעם בשבוע. אני מאוד מקווה שבסופו של דבר נפלה הכרעה בכחול לבן וישנה הבנה שממשלת אחדות היא הפתרון היחיד למצב הפוליטי".

אלקין הוסיף: "אני מקווה שהיום יודיעו לנו בכחול לבן שהם קיבלו החלטה שהם רוצים להקים ממשלת אחדות רחבה לפי מתווה הנשיא, ואז ניכנס למשא ומתן ארוך ומייגע שאפשר תוך שבוע לסיים אותו כדי שתהיה ממשלה למדינת ישראל. אין פתרון אחר".

מחר (חמישי) צפויים להיפגש צוותי המו"מ של "כחול לבן" ו"ישראל ביתנו" לסיכום קווי היסוד של המפלגות.

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום