חמור: נהג האוטובוס הכה שני ילדים; המשטרה חוקרת

אירוע חמור בבית שמש: שני ילדים שעשו את דרכם לבית מבית הספר ספגו מכות מנהג אוטובוס של חברת 'סופרבוס' "כי לא ישבו במקום". המשטרה חוקרת • החברה: "גרסת הנהג לאירוע שונה בתכלית ולאחר שנבדוק את הנושא לעומקו ננקוט בצעדים המתבקשים"

חדשות בארץ 6.11.2019 | 18:44

תקיפת נהג אוטובוס צילום: דוברות המשטרה

מקרה חמור לכאורה אירע בשעות אחר הצהרים בעיר בית שמש, כאשר מספר ילדים עשו את דרכם מבתיהם, לאחר ארוחת צהרים, לעבר תלמוד התורה בו הם לומדים. על פי החשד, הנהג עצר את האוטובוס במהלך הנסיעה, ניגש לעבר הילדים ותקף שניים מהם באלימות פיזית.

לאביו של אחד הילדים, נודע על האירוע החמור מנוסעת באוטובוס שחשה חובה לדווח לו על המקרה החמור ואף הוסיפה כי היא מוכנה להעיד נגד הנהג על מה שראתה. "יצאתי עכשיו מתחנת המשטרה יחד עם הבן שלי, שם הגשתי תלונה על המקרה החמור" אומר אב הילד שהותקף.

מדובר בשני ילדים בני 10 ו-11, שנסעו באוטובוס עירוני של חברת סופרסובס, קו 19. קבוצה של 8-10 ילדים עלו בתחנה ברחוב נחל עוז פינת נחל הירקון, לכיוון הקריה החרדית, שם נמצא התלמוד תורה. "לפני שהגיע לשכונת המשקפיים, הנהג עצד, ניגש בברוטליות לעבר הילדים, והחל לנהוג באלימות כלפם" אומר אב אחד הילדים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

האב אמנם לא היה עד למקרה, אך הוא ציטט את עדת הראייה שאמרה "מדובר בנהג אכזרי, הוא היה נראה מסומם" סיפרה לו. "הילד שלי סיפר שהנהג נתן אגרוף לאחר הילדים, ולו עצמו מכה חזקה בגב". הנוסעת תיארה את המכה בגב כ'פיצוץ'. "הנהג חזר למקומו והמשיך בנסיעה כאילו כלום לא קרה. לדברי עדת הראייה, הוא צעק עליהם 'אל תסתובבו באוטובוס, תשבו על המקום שלכם'".

האב שעודכן און ליין על המקרה, בירר היכן נמצא האוטובוס, וניגש לעבר התחנה הבאה, סמוך למקום עבודתו שם שהה באותה עת. "עליתי לאוטובוס, שילמתי, קיבלתי קבלה וירדתי בתחנה הבאה. רציתי את הקבלה בשביל לדעת את פרטי הנהג, כשחזרתי הביתה גילית כי מדובר אכן באותו נהג".

מיד לאחר מכן יצא האב יחד עם בנו לעבר תחנת המשטרה בעיר, שם הגיש תלונה, מסר עדות יחד עם בנו. "אמרו לי שהעבירים את זה לקצין והוא יחליט מה לעשות עם התלונה" אמר. במשטרת ירושלים אמרו ל'בחדרי חרדים' כי כבר הוחלט לפתוח בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

נהג האוטובוס, בשיחה עם האחראים עליו, הכחיש כי נהג באלימות. אולם מסתבר כי חברת האוטובוסים, סופרבוס, פעלה מהר מאוד. עוד בטרם שבו האב ובנו לביתם מהגשת תלונה, "התקשרו אלי מחברת סופרבוס, למרות שלא פניתי אליהם, והודיעו לי כי הנהג הושעה מעבודתו עד לסיום בירור פרטי המקרה. אמרו לי שיש מצלמות באוטובוס והדבר ייבדק לעומק".

מחברת סופרבוס נמסר ל'בחדרי חרדים': "גרסת הנהג לאירוע שונה בתכלית ולאחר שנבדוק את הנושא לעומקו ננקוט בצעדים המתבקשים. סופרבוס מגנה כל אלימות, מכל סוג, ובמידה ויתברר כי הנהג נקט באלימות, יינקטו כנגדו צעדים משמעתיים חמורים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום