המשטרה בודקת: הסתה לרצח ראש עיריית פתח תקווה

המשטרה בודקת: הסתה לרצח ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג • "יש לכם אפשרות לחסל את ראש העיר" • גרינברג ל'בחדרי': "למרות האיומים - לא הקפתי עצמי באבטחה"

חדשות בארץ 5.11.2019 | 12:21

הסתה לראש ראש עיריית פתח תקווה גרינברג צילום: פייסבוק ראש העיר

בשבת האחרונה נכתב ברשת החברתית פוסט מסית נגד ראש עיריית פתח תקווה. בעקבות כך הגיש הבוקר (שלישי) רמי גרינברג תלונה במשטרה.

"אתם זועמים ומפגינים, פונים לראש העיר ומוחים בכל דרך אפשרית, אך שום דבר לא עוזר והמצב רק מחמיר", כותב אותו אדם בפוסט שפרסם בפייסבוק. "יש לכם אפשרות לחסל את ראש העיר, בתקווה שבעקבות כך תוחלף באופן מיידי הנהגת העיר וההסכם יבוטל"

כאמור, בעקבות הפוסט המסית לרצח ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, הוגשה תלונה על ידו. במשטרת מרחב שרון אישרו שאכן הוגשה תלונה, ומסרו ל'בחדרי חרדים' כי נפתחה בדיקה בעניין.

"ראש העיר שלכם חתם הסכם עם ראש המאפיה האכזרית ואף מספק לו ציוד ונשק" כתב אותו אדם, "חיילי המאפייה האכזריים רמסו כמה מחבריכם הטובים ביותר ופצעו את ילדיכם".

רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה, אומר ל'בחדרי חרדים' לאחר הגשת התלונה, "למרות האיומים הרבים עלי, גם ברשתות החברתיות וגם אנשים שאומרים לי את זה בפנים, לא הקפתי את עצמי באבטחה בכלל". לדבריו, "בעבר ראשי ערים כאן הקיפו את עצמם באבטחה בעלויות גבוהות מאוד, על זוטות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום