מהיום גם את זה אפשר לעשות ברשת הווטסאפ

אחרי חודשיים שהאופציה הייתה זמינה למשתמשי אייפון, כעת היא הגיעה גם למשתמשי האנדרואיד • מהיום, תוכלו להגדיר כי הכניסה לחשבון ה-Whatsapp שלכם, תתאפשר רק באמצעות טביעת אצבע

טכנולוגיה 3.11.2019 | 16:50

pixabay

לאחר חודשיים שהאופציה זמינה במכשירי האייפון, כעת Whatsapp מאפשרת גם למשתמשי האנדרואיד לנעול את האפליקצייה באמצעות טביעת אצבע. התכונה החדשה זמינה רק למכשירים המגיעים עם חיישן טביעות אצבע.

לאחר שתפעילו את אפשרות הנעילה, תצטרכו להזדהות באמצעות טביעת האצבע שלכם בכל פעם שתרצו להיכנס לאפליקצייה. מה שכן, גם אם האפליקציה תהיה נעולה, עדיין תוכלו לקבל ולענות לשיחות נכנסות דרך ה-Whatsapp.

לפני שתיגשו להגדרות הפרטיות של Whatsapp ותפעילו את הנעילה באמצעות טביעת האצבע, וודאו שהוספתם את טביעת האצבע שלכם להגדרות האבטחה של המכשיר. תוכלו לשחרר את הנעילה רק באמצעות האצבע שהוספתם בהגדרות האבטחה של המכשיר.

טביעת האצבע ב-Whatsapp

איך עושים את זה? פשוט מאוד.

1. היכנסו לאפליקציית Whatsapp--> באפליקציה לחצו על שלוש הנקודות (תפריט) הנמצאות בחלק העליון בצד שמאל של החלון --> בתפריט, בחרו באפשרות "הגדרות".

2. בתפריט ההגדרות לחצו על "חשבון"

3. בהגדרות החשבון לחצו על "פרטיות".

4. בהגדרות הפרטיות בחרו באפשרות "נעילת טביעת אצבע".

5. לחצו על כפתור ההזזה שנמצא ליד האפשרות "ביטול נעילה עם טביעת אצבע" --> לאחר מכן, הניחו את האצבע שהוספתם בהגדרות האבטחה על חיישן טביעות האצבע של המכשיר.

6. כעת, תוכלו לבחור אם לנעול את האפליקצייה בצורה אוטומטית מיד לאחר שתצאו מהאפליקציה, או לנעול אותה דקה לאחר שיצאתם ממנה, או רק לאחר 30 דקות. בנוסף, תוכלו גם לבטל או לאפשר לאפליקציה להציג את שם השולח ואת תוכן ההודעות שהתקבלו ב-Whatsapp בוילון ההתראות גם כשהיא נעולה.

לאחר שתפעילו את אפשרות הנעילה, בכל פעם שתצאו מהאפליקציה ותרצו להיכנס אליה מחדש (גם אם לא סגרתם אותה לגמרי) תצטרכו לעשות זאת באמצעות טביעת האצבע בלבד.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום