חיפושים קדחתניים אחר שני נעדרים מבני ברק

כיממה לאחר שעלה חשש לחייהם - אותר בן 17 הסובל מבעיות נפשיות שיצא רגלית עם אחיו בן השמונה מבני ברק לתל אביב • השניים אותרו סמוך לצאת השבת - כשהם תשושים ומיובשים

חדשות בארץ 2.11.2019 | 18:02

ארכיון | פלאש 90

עשרות רבות של מתנדבים מאיחוד הצלה וארגון הצלה בבני ברק ערכו חיפושים קדחתניים מאז צהרי שבת, זאת לאחר שהגיע דיווח מהמשטרה כי שני נעדרים, כבן 17 עם בעיות נפשיות שיצא יחד עם אחיו בן ה-8 מבני ברק בצהרי יום שישי - כשהם אומרים שהם מתארחים אצל חברים בתל אביב.

בערב שבת נודע כי השניים לא הגיעו לדירה המדוברת בתל אביב, ובעקבות כך פנו ההורים בליל שבת למשטרת מרחב דן על מנת שאלה יפתחו בחיפושים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בבוקר יום השבת שבת פנו מהמשטרה לארגון איחוד הצלה וביקשו את עזרתם בחיפוש אחר הנעדרים.

בשיחות שנערכו בשבת עם מנהלי המוסד בו לומד בן ה-17 קיבלו תמונת מצב על מצבו, ולאור זאת נערכו חיפושים נרחבים ברחבי הפארקים גני יהשוע, הפארק הלאומי, פארק בגין ועוד - אולם ללא תוצאות.

כשעה לפני צאת השבת, השניים אותרו על ידי ניידת המשטרה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, כשהם צועדים רגלית מתל אביב. הם סיפרו כי הם צעדו רגלית לעבר בית הכנסת הגדול בתל אביב - שם אכלו וישנו. בשעה 11:00 בבוקר שבת הם יצאו חזרה לעבר בני ברק, וכאמור אותרו על ידי ניידת משטרה כשהם תשושים ומיובשים ולקחו אותם לעבר ביתם.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום