דאע"ש בהודעה רשמית: חיסול אל בגדדי, העקיצה לארה"ב ומי היורש?

ארגון דאע"ש יוצא היום לראשונה בהודעה רשמית, כי אבו בכר אל-בגדאדי מנהיג הארגון, ודובר הארגון, אבו חסן אל-מואהג'יר - חוסלו • כמו כן דווח הדובר החדש על היורשים • "את לא רואה איך הפכת לבדיחה?"

חדשות בעולם 31.10.2019 | 19:02

צילום מסך

לאחר החיסול. ארגון ‏דאע"ש הודיעו רשמית על מותו של אבו בכר אל-בגדאדי מנהיג הארגון, ודובר הארגון, אבו חסן אל-מואהג'יר. ‏היורש הוא אבו איבראהים אל-קוריישי.

‏ההודעה נמסרה בקלטת שמע של הדובר החדש, השייח' אבו חמזה אל-קוריישי.

בהודעה נאמר כי למנהיג החדש יש ניסיון בלחימה בשורות הארגון. במקביל הארגון העביר מסר לארצות הברית שאין לה מה לשמוח כיוון שהמדינה האסלאמית נמצאת במרכז אפריקה ועל מפתנה של אירופה והיא רק מתפשטת. כך דווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

‏"את לא רואה איך הפכת לבדיחה?", הוא אמר לארצות הברית. במקביל הוא קרא ללוחמי הארגון ברחבי העולם להמשיך להיות סבלניים, לעמוד איתן ולהמשיך לדבוק בדת האסלאם ובדרך הג'יהאד.

‏דובר ארגון המדינה האסלאמית על הנשיא טראמפ: "מי ששולט בגורלה של ארצות הברית הוא זקן טיפש שבערב יש לו דעה אחת ובבוקר הוא קם עם דעה אחרת. אל תשמח מאוד. הכוסות המרות ששתית בזמן אבו בכר אל-בגדאדי יהיו מתוקות לעומת מה שיבוא".

הוא קרא לאנשי הארגון לנקום בכופרים (לא מוסלמים) ולהמשיך להתלכד סביב הארגון וסביב דרך הג'יהאד. על המנהיג החדש אמר כי הוא מבין "אמירי המלחמה", סייע לדת האסלאם, נלחם בארצות הברית והביאה עליה אסונות.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום