מסתמן: הנפקת התעשייה האווירית תובא לאישור הממשלה בתוך שבועיים

גורם שמעורב במהלכים אמר כי אין פסול בקידום המהלך ובאישורו בזמן של ממשלת מעבר, וציין כי באמצעות ההנפקה יכנסו למדינה כ-3-4 מיליארד שקל

כלכלי 30.10.2019 | 16:17

ארכיון | נתי שוחט, פלאש 90

התקדמות דרמטית במהלכים להנפקת התע"א: ועדת השרים לענייני הפרטה צפויה לדון ולאשר את המהלך בתוך כשבועיים, כך הוחלט בדיון שהתקיים היום (ד') בהשתתפות הגורמים הממשלתיים שמעורבים במהלך.

ל"גלובס" נודע כי בהחלטה להביא את תכנית ההנפקה של החברה כבר בתוך שבועיים לאישור הממשלה - היה מעורב גם ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו.

גורם שמעורב במהלכים אמר כי אין פסול בקידום המהלך ובאישורו בזמן של ממשלת מעבר, וציין כי באמצעות ההנפקה יכנסו למדינה כ-3-4 מיליארד שקל. על פי הערכות מדובר בסכום שלפחות רובו יופנה לטובת הגדלת תכניות ההצטיידות של צה"ל.

על פי התכנית המתגבשת ברשות החברות ובתעשייה האווירית החברה לפחות 25% ממניות החברה יוצעו להנפקה לציבור על פי שווי של 12 מיליארד שקל, לפחות. יש לציין כי לחברה לא נעשתה עד כה הערכת שווי סדורה.

על פי הערכות, הצורך של המדינה בכספי ההנפקה כמו גם הדוחות הכספיים של החברה שחל בהם שיפור ביחס לדוחות הכספיים שלה משנים קודמות - מגבירים את המוטיבציה של הגורמים המעורבים בנושא לקדם את התכנית.

את ההנפקה מקדם יו"ר התע"א הראל לוקר ובשנה וחצי האחרונות הוא רתם למהלך את רשות החברות הממשלתיות.

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום