המקובל מאיים לעזוב; רון קובי מגיב

אחרי הסערה בימים האחרונים בין החצר של המקול הרב דב קוק לראש עיריית טבריה רון קובי, הודיע היום המקובל כי הוא שוקל לעזוב את העיר והכניס להלם את מוקיריו ותושבי העיר • רון קובי: "הרב קוק הצדיק נמצא הרבה שנים בעיר ואין לנו בעיה איתו"

חדשות בארץ 28.10.2019 | 17:14

פלאש 90

לאחר שהיום פורסם תיעוד בו נראה המקובל הרב דב קוק מטבריה אומר כי לאור הצרות שגורם לו ולישיבתו ראש העירייה רון קובי הוא מתכוון לנטוש את העיר, רון קובי מגיב ומנסה להרגיע.

בתיעוד הנדיר שפורסם נראה הרב קוק אומר, כי "נוכח הגזרות והיחס של המן הרשע, זה ממש המן הרשע, בריאה שלא ראיתי כמוה מעולם, דם שעשוי מרשעות ומשנאה נוראה אלי, שנאת עם ישראל, תהומית, מפחידה, הוא רצה לשנוא אותי, לשנוא אותי, לשנוא את בני יוסף, לשנוא, לשנוא, אני בורח מטבריה. אני לא יכול להישאר פה, אני בורח, אי אפשר להישאר פה. השם יעזור לי, השם יעזור לנו שנעבור את הגזירה הנוראה של אנטיוכוס הזה".

בעקבות דבריו של המקובל, תושבי העיר הדתיים והמסורתיים וכן תלמידיו של הרב הכריזו כי יערכו הערב עצרת תמיכה בישיבתו של הרב.

מודעת התמיכה ברב קוק נכתבה תחת הכותרת 'טבריה צריכה שומר' וכותבי המודעה מבקשים מכולם לבוא לישיבתו של הרב בשעה 18:30 בערב ולהביע תמיכה.

בעקבות הסערה, פנינו לראש עיריית טבריה וביקשנו את תגובתו. רון קובי כמנהגו, שיגר לנו וידאו ובו הוא אומר: "יש הרבה מאוד שאלות בקשר למה שקורה עם הרב קוק והחצר שלו".

"הרב קוק הצדיק נמצא הרבה שנים בעיר ואין לנו בעיה איתו" מסביר קובי, "אין לנו בעיה עם לומדי התורה בישיבה. אבל יש לנו בעיה עם גורמים עברייניים שנמצאים שם. הם מקללים ומאיימים ברצח. יחד עם זאת, אנחנו חיים בעיר מעורבת וחיים פה הרבה שנים יחד והכל ימשיך אותו הדבר." אומר ראש העיר.

"טבריה היא עיר חשובה ליהדות" מדגיש קובי ומוסיף, "תפנימו. לא נסבול פה אלימות. מי שרוצה לדבר איתי שיבוא. מי שרוצה לאיים, שידע שיש לוחם בצד השני".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום