ביטוח לחודשיים ולא לשנה? אנחנו בטוחים שתרצו

WeSure (ווישור) חברת הביטוח הדיגיטלית השניה שאושרה ביוני 2018 יוצאת לדרך הבוקר באופן רשמי • ווישור מבטיחה להפתיע בגזרת המחיר: "נעשה לתחום הביטוח מה שאמזון עשתה בתחום מוצרי הצריכה"

כלכלי 28.10.2019 | 13:09

צילום מסך מאתר 'ווישור'

מתחרה חדשה ל'ליברה', חברת הביטוח הדיגיטלית הראשונה בישראל: 'ווישור' (weSure) תתחיל לפעול באופן מקוון כחברת ביטוח דיגיטלית שנייה בישראל, למכירת ביטוחי רכב.

החברה אושרה ביוני 2018 ע"י הממונה על ההגבלים ואף החלה לפעול במהלך 2018, אלא שמהיום היא יוצאת לדרך באופן רשמי ותמכור ביטוחים באמצעות הפלטפורמה המקוונת (המכונה דיגיטלית על ידה) שיצרה.

את החברה מנהל ניצן צעיר הרים ואחד ממקימיה, אמיר וינשל הוא היו"ר שלה. וינשל כיהן בתפקידים רבים במספר חברות ביטוח מובילות בישראל, כמו איילון, כלל ומגדל.

לדברי ווישור – בשונה מליברה – היא תפעיל גם מוקדים מאויישים למען לקוחותיה, ואף תאפשר רכישת ביטוח לפי מספר חודשים שיבקש הלקוח ולא לשנה שלמה בדווקא. זאת במטרה להגביר את התחרות ובמטרה להציג מחירים זולים יותר באופן כללי כחלק מחזונה של החברה.

ווישור החלה לפעול מתחת לראדר כבר לפני כשנה, ובראשית ינואר השתא קיבלה לידיה תיק של כ-30 אלף רכבי אלבר שעברו אליה. במשך שנה גייסה 'ווישור' לשורותיה למעלה מ-100 אלף תיקי ביטוח.

מנכ"ל ווישור, ניצן צעיר הרים אמר היום, "מטרתנו לשנות סדרי עולם בעולם הביטוח בישראל ובעולם כולו. עד כה תעשיית הביטוח נשארה מאחור ולא עברה שינוי – ושינוי יקרה. חברת הביטוח הישנות מבוססות בלבן על טכנולוגיה מלפני שלושים שנה והן כבדות ובטוח יתקשו לעשות שינוי לעולם החדש.

"ננגיש את הביטוח כך שיהיה זמין לכל אחד, ונעשה לתחום הביטוח מה שאמזון עשתה בתחום מוצרי הצריכה". עוד אמר כי "אנו חברת ביטוח דיגיטלית מקצה לקצה ולא עוטפים את מערכות הליבה הישנות בדיגיטציה מסביב – זה קל. אצלנו הכל דיגיטלי, שקוף ומהיר, בשירות ובתביעות. בכוונתנו לשכפל את המודל שלנו בעולם".

"חלק מעניין הדיגיטל הוא לטובת היעילות", אמר אמיל וינשל, היו"ר. "ההייטק הישראלי לא מביא את היכולות שלו לכל בית אב בישראל. אנחנו כחברת הייטק מביאים את הבשורה הזאת לכל בית אב". עוד הוסיפו והדגישו ב'ווישור' כי אכן הכיוון הוא בינלאומי וכי ישראל היא רק ההתחלה.

ביזנעס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום