השליח הסודי של הרבי נפטר לאחר מחלה קשה

ר' אבי טאוב ז"ל מנתניה נפטר  לאחר שסבל ממחלה קשה בתקופה האחרונה. כה ורבי התבטא עליו "הוא החבר הקרוב והחזק שלי" 

ברוך דיין האמת 28.10.2019 | 10:43

הוא החבר הקרוב והחזק שלי הרב אבי טאוב ז"ל צילום: באדיבות המצלם

 

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה הידיעה על פטירתו של החסיד ר' אבי טאוב ז"ל מחסידי חב"ד והוא בן 68 לאחר שסבל ממחלה קשה בתקופה האחרונה והיה מורדם מונשם והלילה השיב את נשמתו ליוצרה. 

בתולדות חייו כפי שפורסמו בחב"דפדיה מסופר כי ר' אבי יחד עם חברו הקרוב ושותפו הרב דוד נחשון נשלחו על ידי הרבי מחב"ד זצוק"ל לשליחויות שונות חשאיות ומסווגות בעניינים שונים בארץ וברחבי העולם. הרבי אף התבטא עליו "הוא החבר הקרוב והחזק שלי". 

באמצע שנות הממי"ם נשלחו למסעות מתמשכים, על פני 5 שנים, אל מאחורי מסך הברזל הסובייטי במסווה של אנשי עסקים, על מנת לתחזק ולהגדיל את התשתית של המחתרת היהודית חב"דית ששמרה לאורך שנות הדיכוי על הגחלת היהודית ברחבי רוסיה הקומוניסטית.

בהתאם להוראות מפורטות שקיבלו מהרבי בשנת תשמ"ח בנו השנים ברחבי ברית המועצות את האוהלים והציונים של אדמו"רי החסידות בכלל ואדמו"רי חב"ד בפרט.

מאז השנים הראשונות של הקמת ניידות חב"ד בארץ הקודש מלווה אבי טאוב את הארגון מהפן הכלכלי והארגוני כחבר וועד ההנהלה, ואף סייע בקניית כמה ניידות מכספו הפרטי.

בשנת תשנ"ח ייסד אבי טאוב את חברת שפע ימים שהוקמה על בסיס דבריו של הרבי שנאמרה לראש עיריית חיפה דאז אריה גוראל, בדבריו קבע הרבי כי בעמק שסמוך לעיר חיפה – הקב"ה הטמין אוצרות של אבנים טובות ומרגליות באדמה. 

הותיר אחריו משפחה גדולה הממשיכים בדרכו בהפצת תורה וחסידות. 

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 15:00 בצהריים מהכניסה לבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה שם ייטמן.

יושבים 'שבעה' בבית המשפחה סמילנסקי 62 קומה 5. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום