צלבי קרס התגלו על קברו של יהושע בן נון

ערב ראש חודש חשוון - כ-600 בני אדם נכנסו הלילה (שני) לקבר יהשע בן נון שבכיפל חארס בשומרון. צלבי קרס נמצאו על הקברים, והם נוקו על ידי חטיבת אפרים

חדשות בארץ 28.10.2019 | 07:17

מועצה אזורית שומרון

כ-600 בני אדם נכנסו הלילה (שני) לקבר יהושע בן נון, נון וכלב בן יפונה, שבכפר כיפל חארס שבשומרון, כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון, בסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים.

בין הנכנסים היו מתפללים מכל רחבי הארץ, וכן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, מח"ט אפרים אל"מ יפתח נורקין, רבנים, חרדים, דתיים לאומיים, מסורתיים, וכן יהודים מצרפת ויהודים מטורקיה.

קודם לכניסה נמצאו צלבי קרס וכתובות אנטישמיות על קברי הצדיקים בכפר. בפעולה של חטיבת אפרים הכתובות נוקו וכוסו עוד בטרם הגיעו המתפללים.

יוסי דגן הודה לחיילי צה"ל וחטיבת אפרים ובראשם למח"ט אל"מ יפתח נורקין, ולשוטרי משטרת מרחב שומרון על האבטחה ועל השותפות במשימה לפתוח את המקומות המקודשים ביותר לעם היהודי לציבור הרחב.

"לגור בשומרון זו לא רק זכות זו גם חובה לשמור על המקומות המקודשים ביותר, מרגש לראות את עם ישראל מגיע לכאן נוגע בשורשים העמוקים ביותר שלו ומתחבר", אמר דגן, "אני קורא לממשלה לשאוב כוחות מיהשע בן נון, המצביא והרמטכ"ל הראשון כובש הארץ ליישב ולבנות את כל ארץ ישראל".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום