המדפסת הזעירה שמשנה את עולם הפרינט

מוצרים חדשניים בענף הדפוס יוצגו לראשונה כחלק מתערוכת ישפרינט של קבוצת שטיר • בתערוכה, שמתקיימת אחת לשנתיים, יחשפו מאות מותגים מכל העולם את החידושים וההתפתחויות בענף הדפוס, הדפוס הדיגיטלי, השילוט, לצד טכנולוגיות ופתרונות חדשניים בעולם המשטחים המודפסים

טכנולוגיה 24.10.2019 | 09:16

מדפסת EMARK של מירקם | צילום: COLOP

ענף הדפוס ממשיך לפתח ולהתפתח ומביא פתרונות חדשניים בעולם החדש של המאה ה-21 לסקטור העסקי ולמשתמשים הפרטיים, מהדפסות על זכוכית ועץ לעיצוב ופתרונות ריהוט, מיתוג רכבים, מדבקות ושילוט חוצות בפורמט רחב ותלת מימד, מיתוג ושילוט בנקודות קמעונאיות והדפסה על אריזות מזון, הדפסות תלת מימד לפתרונות תעשייתיים ועוד. 

אחת לשנתיים מתקיימת תערוכה ISPRINT, בה מוצגים מאות מותגים מכל העולם אשר חושפים את החידושים וההתפתחויות בענף הדפוס, הדפוס הדיגיטלי, השילוט, וטכנולוגיות ופתרונות חדשניים בעולם המשטחים המודפסים. התערוכה תכלול מגוון פתרונות הדפסה מתקדמים למעצבי פנים ואדריכלים: הדפסה על מוצרי נוי ומוצרי טקסטיל וחומרים קשיחים נוספים המתאימים לעיצוב הבית (מטבחים, ארונות) ולעיצוב המשרד.

בתערוכה שתתקיים באקספו תל אביב בין התאריכים 29-31 באוקטובר הבטיחו את מקומם חברות פתרונות הדפוס הגדולות בארץ ובעולם: קבוצת גטר, Cannon, Agfa, ד.ח. מדיה קומפני, Epson, מפעיל, HP, קולורטק קסורלה, Efi, מיקרוג'וק – HP, מאסטר שיווק, ע. בן צור ועוד.

מדובר בתצוגה של מוצרים חדשניים בענף הדפוס, אשר יוצגו לראשונה כחלק מתערוכת ישפרינט של קבוצת שטיר. הצפי הוא לאלפי מבקרים מקצועיים שיבקרו בתערוכה ויופתעו מהפתרונות החדשניים שמציע עולם הדפוס השועט קדימה. 

כך למשל, אחת מהמציגות בתערוכה היא חברת מירקם, אשר תחשוף לראשונה מדפסת חדשנית בשם Emark, מדובר במדפסת ידנית זעירה בכף היד, המדפיסה צבעוני ונתמכת על ידי סמארטפון ומחשב. המדפסת מדפיסה ישירות על מוצרים שונים כגון: חולצות, תוויות, מדבקות, שולחנות ועוד. המחיר לצרכן, תודה ששאלתם, בסביבות ה-1,400 שקלים.

יצרנית החותמות הבינלאומית COLOP תציג את מכשיר הסימון האלקטרוני הראשון מסוגו. בעזרת הסימן האלקטרוני ניתן ליצור בקלות, לשנות ולהעביר רשמים בצבע מלא ל-EMARK באמצעות אפליקציה ולהחיל אותם ישירות על משטחים שונים. נציין כי מדפסת ה-'אי-מארק' של חברת COLOP  זכתה בפרס באחת מתחרויות העיצוב הגדולות בעולם ('רד-דוט'): פרס ה-'רד דוט' הנחשק לשנת 2019.

למכשיר הוענק ציון לשבח בקטגוריית עיצוב מוצר, אותו חבר המומחים ביסס על קריטריונים כמו תואר חדשנות, פונקציונליות, איכות פורמלית, אריכות ימים וארגונומיה למוצרים. (חברת מירקם הינה היבואן והמשווק המורשה היחיד למוצרי COLOP).

מציגה נוספת בתערוכה, הינה חברת קולורטק אשר תציג את מדפסת DTG  מביתImpression technology מאוסטרליה. DTG= Direct to Garment- הדפסה ישירה על בגדים. המדפסת יודעת להדפיס על מגוון רחב של בגדים- ג'ינסים, סווטשירטים,  חולצות, מטפחות, תיקים, מגבות כותנה ועוד.

 

למדפסת יש את היכולות להדפיס על שלוש חולצות בגודל XXXXL, שש חולצות בגודל סטנדרטי, או שתים עשרה חולצות במידות קטנות. אפשרות להדפסה של מספר עיצובים שונים בעת ובעונה אחת. אין זליגה של צבעים אחד לתוך השני אפילו ברזולוציה נמוכה בזכות טכנולוגיה מתקדמת + יכולת הדפסה בלבן- המאפשר הדפסה על בגדים כהים.

פטנט ייחודי לניהול הצבע הלבן שמבטיח אחידות בצבעים ויכולת להדפיס פרטים קטנים ביותר. למדפסת יכולת הדפסה מהירה, עד 50 הדפסות גדולות בשעה על בגדים בהירים וכ-25 הדפסות גדולות בשעה על בגדים כהים.

במסגרת התערוכה תהיינה השקות של מכונות ופתרונות חדישים בענף הדפוס.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום