סגן השר דאג לתקציב למען בנות הסמינר

למרות הימצאותנו בממשלת מעבר והקושי בהעברת תקציבים, הצליח סגן השר במשרד האוצר יצחק כהן מש"ס להעביר מיליוני שקלים לסמינרים  

חדשות בארץ 22.10.2019 | 23:52

למרות הסאגה הפוליטית יצחק כהן מש"ס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

למרות המצב הפוליטי הסבוך אליו נקלעה מדינת ישראל, כאשר מזה קרוב לשנה לא ניתן להעביר או לשנות תקציבים, כאשר הממשלה מתפקדת במתכונת 'ממשלת מעבר', כשכל תקציב שעולה לדיון מיד הופך למחלוקת פוליטית - דאג סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס לתקציב שאיים על עתיד הסמינרים בשנה הקרובה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בתקציב של 20 מיליון שקל שמועבר בכל שנה כבר בחודש ספטמבר, אז מאושר תקציב החינוך, כאשר התקציב לשנת הלימודים שנפתחה בשבועות אלו לא אושר בשל המצב הפוליטי שמשרד האוצר מתפקד במסגרת ממשלת מעבר ונמנע מלהביא תקציבים.

בעקבות המצב פנו ערב חג הסוכות מנהלי סמינרים לסגן השר הנמרץ מש"ס ודרשו שיפעל לאשר את התקציב להכשרה חלופית לסמינרים לשנת הלימודים, כאשר ללא התקציב הלימודים לא היו נפתחים כשיגרה כשמאות בנות היו נותרות ללא הלימודים בחודשים הקרובים.

סגן שר האוצר כהן פעל מול אנשי משרד האוצר והשיג תקציב של 12 מיליון ש"ח שיגיע לאישור סופי בוועדת הכספים כבר בימים הקרובים, כאשר יתר התקציב יגיע לאישור הכנסת מיד עם הקמת הממשלה, אז מקווים כי יתווסף עוד 8 מיליון שקל שישלים את התקציב כולו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום