נתניהו אירח את הבכיר האמריקני בסוכתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח בסוכתו את מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפיאו יחד עם השגריר האמריקני, ראש המוסד ובכירים נוספים

מדיני 18.10.2019 | 14:23

עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפיאו נפגשו מוקדם יותר היום (שישי) במעון רה"מ בירושלים, ושוחחו על חיזוק הברית בין ישראל לארה"ב ועל האתגרים השונים עמם מתמודדים שתי המדינות.

נתניהו אמר בסיום הפגישה לפומפיאו: "אני רוצה להודות לך ולנשיא על תמיכתכם העקבית בישראל. המזרח התיכון הוא זירה של בעיות וזעזועים, אבל אם ישנו דבר אחד שבולט מעל הכל - זה היציבות והעוצמה של הברית בין ישראל לארצות הברית. דיברנו על המשך חיזוק הברית הזאת, ואני רוצה להודות לך על תמיכתך העקבית. תודה, ושוב - ברוך הבא לירושלים".

נתניהו הזמין את מזכיר המדינה פומפאו לביקור בסוכתו במעון רה"מ, ואמר: "מייק, מאחר שביקורך כאן מתקיים בזמן חג הסוכות, אנו יושבים בסוכה ותמיד זוכרים איך זה היה כשלא היה לנו בית קבע. אז בוא ואראה לך סוכה וניתן לך להמשיך בדרכך".

נתניהו הוסיף: "אנחנו יושבים כאן ואוכלים פה את הסעודות ומארחים את האורחים שלנו. אבל שמים את הסכך. אמורים לראות את הכוכבים אבל יש בעיה אחת - מה קורה כשיורד גשם".

בפגישה השתתפו גם שליח ארה"ב למזרח התיכון ג'ים ג'פרי, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, ראש המוסד יוסי כהן, ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי לרה"מ תא"ל אבי בלוט.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום