צעיר בעל צרכים מיוחדים נהרג בתאונה

צעיר בן 19, בעל צרכים מיוחדים, שהיה בדרכו למוסד החינוכי בו הוא לומד נהרג בתאונת דרכים יחד עם המלווה שלו, בן ה-60. החשד: המונית בה נסע לא נתנה זכות קדימה

חדשות בארץ 17.10.2019 | 10:43

תיעוד מבצעי מד"א

שני בני אדם נהרגו הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית בהתנגשות בין מונית לבין משאית בצומת איבים, בכביש 232 בדרום הארץ.

ההרוגים הם גבר כבן 60, שמותו נקבע על ידי כוחות ההצלה בזירת התאונה וצעיר בן 19, שבתחילה פונה לבית החולים 'ברזילי', אך מותו נקבע בדרך.

הצעיר שנהרג הינו בעל צרכים מיוחדים שנסע יחד עם המלווה שלו, בן ה-60, בדרכם למוסד החינוכי בו הוא לומד.

נהג המונית, כבן 30, נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים 'ברזילי'. נהג המשאית לא נפגע.

מחקירה ראשונית עולה החשד כי נהג המונית פנה שמאלה מבלי לתת זכות קדימה למשאית, וכך אירעה ההתנגשות.

הפאראמדיקים של מד"א, משה מור ונתנאל ימין סיפרו: "כשהגענו, ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, הבחנו במונית מעוכה על כביש ובסמוך משאית, שלושת נוסעי המונית נלכדו, גבר כבן 60 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב ע"י הכבאים ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו.

"נער כבן 14 חולץ כשהוא מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. טיפלנו ופינינו גם את הנהג, גבר בשנות השלושים שהיה בהכרה וסבל מחבלות, נהג המשאית גבר בשנות העשרים, התהלך במקום ולא נזקק לטיפול".

מפקד האירוע מטעם רשות הכבאות, להב חן בלפר, סיפר: "הוזעקנו לחילוץ מתאונה בין 2 כלי רכב סמוך לצומת איבים, כאשר הגענו למקום זיהינו תאונה קשה בין משאית (פול טריילר) לרכב ציבורי (מונית). התחלנו מיד בפעולות חילוץ של אדם אשר היה לכוד במונית ולצערנו מותו נקבע במקום. כמו כן חילצנו עוד 2 אנשים כאשר אחד במצב בינוני ואחד קשה".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום