העיתונאי החילוני מבכה על הבחור החרדי

כתב הדרום של 'ערוץ 12' סיקר בחייו מאות אירועים טראגיים עבור מקום עבודתו, אך האסון שפקד את אשר חזות ז"ל, שנהרג מפגיעת ברק בעת שרחץ בחוף זיקים, נגע בו באופן מיוחד ובפוסט מיוחד בפייסבוק הוא ספד לעלם הצעיר שלא טעם טעם חטא

חדשות בארץ 17.10.2019 | 07:44

באדיבות המשפחה - מתוך פייסבוק

מותו הטראגי של הבחור אשר חזות ז"ל בן ה-14, נגע בכל כך הרבה אנשים, בשל המיתה המשונה והנדירה, מפגיעת זיקים בחוף זיקים.

אחד מהם, הוא כתב 'ערוץ 12' בדרום הארץ, תמיר סטיינמן שסיקר את המקרה המצער, לאורך השעות, בהן היה אשר ז"ל תלוי בין חיים למוות בבית החולים, והוא אף נקרא על ידי המשפחה להכנס פנימה אל מיטתו בכדי להשלים מניין בעת יציאת הנשמה.

בפוסט מיוחד ומרגש שפרסם אמש העיתונאי, הוא שיתף תחושותיו האישיות בעקבות האסון: "לא הכרתי את אשר חזות ולא פגשתי אותו מעולם, אבל מותו העציב אותי מאוד. במשך כל היום הייתי קרוב אליו, הוא בטיפול נמרץ ילדים נע בין חיים למוות, כל כמה שעות מאבד דופק, עובר החייאה על ידי הרופאים, נאבק לנשום. ואני - מדווח על מצבו מעבר לדלת, לומד להכיר את המשפחה המיוחדת שלו, בין צילום לראיון עומד מהצד לוחש בשקט חצי תפילה מקווה כמו כולם לסוף טוב", כותב תמיר סטיינמן.

"אחר הצהריים זעקת כאב בוקעת מהחדר הסמוך, ואז כולם רצים פנימה בוכים (כדי להיפרד ממנו) אחרי דקה משהי צועקת "חסרים אנשים לקריאת קדיש כל מי שיכול בבקשה להיכנס דחוף". פתאום אני מוצא את עצמי בתוך המחלקה ואשר שעל מצבו דיווחתי כל היום שוכב עכשיו ליד, ואני מזר מוחלט - הפכתי לרגע לחלק מהמשפחה שלו. הלב שלו נדם, הלב שלי זעק על חוסר הצדק, על החיים הקצרים מדי שנגדעו במכת ברק מפתיעה".

העיתונאי מסיים את הפוסט המרגש וכותב, "תודה אשר שבחייך חיברת המונים בתפילה, באחדות, ברגעים קטנים של ביחד. ועכשיו במותך כולם ביחד - עצובים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום