תאונה קשה: שני אברכים נפצעו קשה ובינוני

שני אברכים תושבי ביתר נפצעו קשה ובינוני בתאונה בכביש המנהרות הלילה

חדשות בארץ 16.10.2019 | 09:46

דוברות כב"ה ירושלים

תאונת דרכים קשה אירעה הלילה (שלישי) בכביש המנהרות בדרך מירושלים לביתר עילית. שני אברכים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח קשה ובינוני, שניים נוספים נפצעו קל.

צילום: דוברות מד"א

התאונה אירעה בסמוך לשעה 3:15 לפנות בוקר, בין רכב פרטי למשאית. שני האברכים, שנסעו ברכב הפרטי, נפצעו באורח קשה.

הנהג, כבן 20, חולץ מיד. אך הנוסע שישב לצידו, בשנות ה-30 לחייו, חולץ מהרכב רק בהמשך על ידי צוותי כיבוי מתחנת ירושלים, על ידי כלי חילוץ ייעודיים לתאונת דרכים.

בנוסף לנפגעים קשה ברכב הפרטי, נפצעו באורח קל נהג המשאית והנוסע שלצידו. הנפגעים טופלו בשטח על ידי צוותי מד"א וצוותי רפואה של צה"ל, ופונו לביתת החולים שערי צדק בירושלים.

פראמדיק מד"א, אהרון אדלר, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

כוחות החירום בזירת התאונה הקשה. צילום: דוברות כב"ה ירושלים

עוד סיפר אדלר, "הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. 2 נוסעי המשאית שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים".

יצוין כי בוחני תאונות דרכים של משטרת ירושלים הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות התאונה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום