בבוקר החג: אליהו הניף סכין "יהודים מזויפים"

שני חובשי כיפה הותקפו בבוקרו של חג ראשון על ידי אדם שלפחות על פי שמו הינו יהודי | הוא נופף לעברם בסכין וקרא קריאות אנטישמיות | המשטרה עצרה אותו ועל גופו נמצאה סכין

חדשות בעולם 16.10.2019 | 08:11

צעק קריאות אנטישמיות לארי גרין (אליהו ישראל) צילום: משטרת סאני איילס

 

גבר תקף ביום הראשון של חג סוכות שני חובשי כיפה מחוץ לבית הכנסת בחוף סאני איילס - מיאמי שבארה"ב, כשהוא אוחז בסכין.

משטרת סאני איילס-ביץ' עצרה אדם שתקף שני אנשים בעת שהם סיימו את התפילה בבית כנסת מקומי "בגלל אמונתם היהודית", כך על פי גורמים רשמיים. על פי הדיווח של המשטרה, לארי גרין, בן 66, שמכנה את עצמו עם שם עברי אליהו ישראל, נעצר ביום שני האחרון, היום הראשון של חג סוכות בחו"ל, בגין שתי עבירות תקיפה מחמירה עם נשק קר.

האיש שלא ברור מה טיבו, התקרב לשני הקורבנות כששבו מתפילה בבית כנסת מקומי בשדרת קולינס, הוא הניף סכין מעל ראשו של אחד מהם וצעק הערות אנטישמיות. הגברים שחבשו כיפה על ראשם, קיבלו צעקות מגרין שהתקרב אליהם ואמר להם "תחזרו לישראל". גרין תפס את אחד הקורבנות ואיים להרוג אותו, בעוד הוא ממשיך לצעוק דברים אנטישמיים לפני שהשוטרים הגיעו למקום. המשטרה הצליחה לעצור את גרין ומצאה סכין בכיסו במהלך החיפוש.

בעודו במעצר, השוטרים אמרו כי גרין הזדהה כאדם ששייך לקבוצת יהודים אפרו אמריקנים, לא ברור בדיוק למי הוא התכוון, והתייחס לקורבנות כ"יהודים מזויפים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום