כך תמשוך חברת הענק את הלקוחות החרדים

חברת 'נקסט' - מהחברות הגדולות בתחום הזמנות האונליין, שכרה משרד יחסי ציבור שיקדם את מכירות החברה בציבור הדתי והחרדי • יוקם חדר תצוגה של בגדים עם דגש מיוחד על המגזר הדתי והחרדי

כלכלי 15.10.2019 | 13:40

אילוסטרציה | נועם רבקין פנטון, פלאש 90

רשת Next לאופנה, הינה חברה בריטית בעלת חנויות רבות ברחבי בריטניה. הרשת מפעילה חנויות מקוונות ברחבי העולם ובשנים האחרונות מצליחה מאוד בישראל.

אם הישראלי הממוצע עושה את רכישותיו באינטרנט, חרדיות רבות שאין להן אינטרנט בבית או במקום העבודה, מבצעות את ההזמנות גם דרך חברות או באמצעות הזמנה טלפונית עם נציגים ונציגות בעברית.

הבוקר (שלישי) מתפרסם ב"ישראל היום" כו חברת נקסט שכרה משרד יחסי ציבור בארץ ובין היתר יוקם חדר תצוגה של בגדים על דגש מיוחד על המגזר הדתי והחרדי, קהל יעד בו החברה משקיעה בהתאם לרכישותיה.

מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה, כי למעלה מ-65 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל נמסרו במהלכה במשקל כולל של 14,100 טון, מול 61 מיליון חבילות מחו"ל שנמסרו ב-2017. מדובר בשינוי מהותי בתמהיל החבילות, שגדלו משמעותית במשקל ב-23% מול שנה קודמת, וכ-7% בכמות, זאת כחלק ממעבר לקניות איכותיות יותר ברשת, שלב נוסף בהתפתחות הסחר המקוון העולמי.

עוד עולה כי בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט ואסוס. עוד עולה כי עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו.

אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים בשנת 2018, כאשר המדינות המובילות מהן מגיעות החבילות הן סין, ארה"ב ובריטניה.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום