אצבעו של ילד בן תשע נקטעה בעת חיתוך עצים לסוכה

ילד בן תשע מהעיר אלעד נחתך באצבעותיו בעת שעסק בחיתוך עצים לסוכה • הוא פונה לביה"ח שניידר בפתח תקווה על ידי צוות טיפול נמרץ, יחד עם חלקי האצבע שנקטעה

חדשות בארץ 8.10.2019 | 14:07

שעות לפני כל נדרי פינוי באמבולנס/אילוסטרציה צילום: דוברות ארגון הצלה

 

שעות ספורות לפני כניסת יום הכיפורים, ילד בן תשע מהעיר אלעד נחתך באצבעותיו בעת שעסק בחיתוך עצים לסוכה. הוא פונה לביה"ח שניידר בפתח תקווה על ידי צוות טיפול נמרץ, יחד עם חלקי האצבע שנקטעה.

מדוברות מגן דוד אדום נמסר, כי "כונני מד"א - הצלה אלעד הוזעקו על ידי מוקד הכוננים של מד"א בעקבות דיווח על ילד שנחתך באצבעות ממסור חשמלי. כונן מד"א איתן גברא שהגיע למקום, העניק טיפול רפואי ראשוני לנער כבן 9 שנחתך באצבע ממסור חשמלי בזמן חיתוך עצים לבנית סוכה. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינה את הנער ואת חלקו של האצבע שנקטעה לבית החולים שניידר בפתח תקווה".

דוד ענתבי חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בילד שניסר עץ עם דיסק מסור חשמלי במהלך הקמת הסוכה בחצר ביתו. שתיים מאצבעותיו נקטעו במלואן. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שם ינסו הרופאים לנסות ולאחות את אצבעותיו".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מציין כי מידי שנה נרשמים מקרי פציעות קשות ואסונות במהלך בניית הסוכות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת הקמת הסוכות וההכנות לקראת החג.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום