הרמטכ"ל: נגיב בעוצמה לכל פגיעה בישראל

על רקע כינוס הקבינט המדיני בטחוני והחשש שאיראן תתקוף את ישראל, הרמטכ"ל אביב כוכבי מעביר מסר מרגיע לאזרחים ומסר מאיים לאויבים: 'לא נאפשר פגיעה במדינת ישראל'

חרבות ברזל 7.10.2019 | 20:21

יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע כינוס הקבינט המדיני בטחוני והחשש שאיראן תתקוף את ישראל, הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, מעביר הערב (שני) מסר מרגיע לאזרחים ומסר מאיים לאויבים: 'לא נאפשר פגיעה במדינת ישראל'.

במהלך טקס התייחדות לזכר חללי חטיבת הצנחנים  התבטא כוכבי: "אתגרים ביטחוניים נצבו בפני ישראל בעבר וניצבים בפנינו גם היום. יכולנו להם בעבר, ואנו יכולים להם גם היום. לא נאפשר פגיעה במדינת ישראל, ואם תתרחש נגיב בעוצמה".

הרמטכ"ל הבהיר: "אנו פוקחים שבע עיניים, מקיימים הערכות מצב על בסיס יומי ומקבלים החלטות מקצועיות ואחראיות המובילות לתקיפה וסיכול של איומים, לצד שמירה על איזונים".

כזכור, לפני כשבוע התבטא ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו כי: "כולכם רואים את התעוזה והחוצפה של איראן. את העובדה שהיא תוקפת באופן גלוי בסעודיה ולא רק שם. היא תוקפת את נתיבי השיט, היא תוקפת במרחבים גדולים מאוד, היא תוקפת אותנו מעיראק, מסוריה, מלבנון, מעזה.

"היא תוקפת את הקהילה הבינלאומית בעזות מצח הולכת וגוברת עם אמצעי נשק מדוייקים שאנחנו מתריעים בפניהם והם מופנים גם כלפינו".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום